Duża inwestycja ZF w Saarbrücken

person Redakcja 12/12/2018

ZF zainwestuje 3 mld euro w poprawę i elektryfikację technologii napędowej.

W ciągu najbliższych 4 lat ZF zainwestuje łącznie 800 milionów euro w Saarbrücken, wiodącej lokalizacji dla rozwoju technologii przeniesienia napędu marki ZF. Dzięki tej inwestycji, zakład zostanie dostosowany do przejścia z konwencjonalnych do elektrycznych napędów samochodowych.

Udział napędów hybrydowych w produkcji wzrośnie dziesięciokrotnie w ciągu najbliższych kilku lat - z 5 do 50 procent. Wolf-Henning Scheider dyrektor generalny ZF Friedrichshafen AG

 

ZF inwestuje ponad 3 miliardy euro na całym świecie w nowe produkty i sieć produkcyjną dla technologii przeniesienia napędu.

 

Dla zakładu w Saarbrücken ciągła elektryfikacja układu napędowego jest zarówno szansą, jak i wyzwaniem.

Dostrzegamy rosnącą penetrację rynku przez zaawansowane napędy hybrydowe jako szansę, która naszym zdaniem jest czymś więcej niż tylko technologią przejściową. Przy dłuższych odległościach między 80 a 100 kilometrów, mogą one pokonać większą część podróży na napędzie elektrycznym, dzięki czemu e-mobilność szybciej osiągnie przełom. Wolf-Henning Scheider

 

Księgi zamówień ZF pokazują, że technologia hybrydowa jest bardzo potrzebna. Marka odpowiada na ten boom popytu dzięki programowi inwestycyjnemu wartemu ponad 3 miliardy euro na dalszy rozwój tych produktów. W Saarbrücken blisko 800 mln euro zostanie przeznaczonych na zakłady produkcyjne i systemy, infrastrukturę i sieć dostawców.

 

Jeśli rozwój w kierunku czystej elektromobilności postępuje zgodnie z przewidywaniami w kilku badaniach, sprzedaż, a co za tym idzie również siła robocza w zakładzie Saarbrücken, ulegną jednak w dłuższej perspektywie spadkowi. W związku z tym firma ZF uruchomiła szereg działań, które mają na celu znaczne zwiększenie międzynarodowej konkurencyjności zakładu. Należą do nich na przykład cała seria projektów IoT. Jednocześnie te inicjatywy wykorzystują sztuczną inteligencję (AI), aby zapewnić pracownikom szybkie i wartościowe pomoce decyzyjne, a tym samym zwiększyć wydajność.

Fakt, że efekty te pojawią się dopiero za kilka lat, daje nam możliwość przygotowania się do nich dzisiaj. Chcemy przygotować naszych pracowników na mobilność przyszłości dzięki szerokiemu zakresowi możliwości szkoleniowych i kwalifikacyjnych oraz bardziej elastycznym strukturom pracy. Stephan von Schuckmann szef ZF ds. Technologii Samochodowych Mechanizmów Napędowych

 

Źródło: ZF Friedrichshafen AG

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl