Wśród warsztatów korzystających z nowego rozwiązania jest serwis Porsche AP-Car-Design w Getyndze. O koncepcji Mobil Boxx i praktycznych doświadczeniach warsztatu rozmawiają Thomas Nater, właściciel serwisu oraz Alex Rennpferd z ExxonMobil, Thomas Brabandt z Esso Germany oraz Marcus Siebe i Margo Schröder z Hempelmann-Wittemöller, autoryzowanego dystrybutora olejów Mobil w Getyndze.

Czym w największym skrócie jest Mobil Boxx?

Alex Rennpferd: Mobil Boxx to całkowicie nowy sposób pakowania olejów, który pozwala przechowywać je na stojaku. Jest to 20-litrowe opakowanie, składające się z plastikowego worka w kartonie. Oleje można dozować za pomocą kranika zamontowanego na opakowaniu.

Jakie przynosi to korzyści dla klienta?

Marcus Siebe: Mobil Boxx nie tylko pomaga naszym klientom w zwiększeniu sprzedaży olejów, ale ułatwia codzienną pracę w warsztacie. Nowy sposób pakowania sprawia, że produkt jest łatwiejszy do przechowywania niż 60 litrowa beczka. Uzupełnianie oleju i utrzymanie porządku w warsztacie jest prostsze.

 

Margo Schröder: Mobil Boxx przynosi wiele korzyści. Na przykład specjalny odpływ chroni przed wyciekami oleju, a dzięki nowemu opakowaniu warsztat zyskuje też na wyglądzie. Nowe opakowanie ułatwia rozróżnienie olejów. Łatwiej ocenić jaka ilość oleju pozostała w środku, co z kolei ułatwia planowanie i zamawianie.

Jak właściciele serwisów zareagowali na nowe opakowanie?

Marcus Siebe: Oprócz prostszego użycia, nasi klienci podkreślają, że Mobil Boxx jest łatwiejszy
w utylizacji. Mechanicy mogą po prostu wyjąć pusty worek foliowy po oleju i wyrzucić go
do pojemnika na odpady olejowe. Kartonowe opakowanie trafia do pojemnika na papier.

Kto będzie najbardziej zainteresowany Mobil Boxxem i jak dużo warsztatów już korzysta z tego rozwiązania?

Thomas Brabandt: W Niemczech i Wielkiej Brytanii w pilotażu brało udział około 300 klientów. Olejami dostępnymi w nowym opakowaniu można serwisować większość samochodów. To sprawia, że Mobil Boxx jest niezwykle praktycznym rozwiązaniem w warsztatach, zwłaszcza tych mniejszych, które mają ograniczoną przestrzeń magazynową.

 

Thomas Nater: Mobil Boxx umożliwia przechowywanie wielu olejów, również tych które są rzadziej używane. Zamawianie 60-litrowej beczki jest często nieekonomiczne, więc Mobil Boxx to doskonałe rozwiązanie.

Jakie były początki olejów Mobil Boxx w Pana warsztacie?

Thomas Nater: Wcześniej używaliśmy 60-litrowych beczek. Wycieki zawsze były problemem, a nasi pracownicy mówili, że beczki są trudne w użyciu. Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do nowego sposobu pakowania. Mobil Boxx jest o wiele wygodniejszy i lepszy w użyciu. Teraz potrzebuję tylko jednej trzeciej powierzchni magazynowej, a gdy roczne zużycie oleju wynosi 700 do 1000 litrów, Mobil Boxx sprawdza się bardzo dobrze.

Skąd w ExxonMobil pomysł na nowe opakowanie?

Alex Rennpferd: Zastanawialiśmy się nad dalszym rozwojem programu dla warsztatów Mobil 1 Workshop i jak lepiej pomagać mechanikom w ich codziennej pracy. Mobil Boxx realizuje nasze założenia, ponieważ jest praktyczny i przyjazny dla warsztatu. O ile nam wiadomo, koncepcja ta jest nowością na rynku środkowoeuropejskim.

A jakie są opinie mechaników?

Alex Rennpferd: Są zachwyceni. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tak pozytywnej ich reakcji.

 

Thomas Siebe: Obserwując reakcję klientów można stwierdzić, że Mobil Boxx był długo wyczekiwany!

Jeżeli jesteś zainteresowany olejami w opakowaniach Mobil Boxx, skontaktuj się z autoryzowanym dystrybutorem ExxonMobil: www.dexol.pl, www.ekonaft.com.pl, www.mobipol.pl, www.smartplus.pl. Czterech dystrybutorów obsługuje warsztaty na terenie całego kraju.

 

Mobil Boxx to 20-litrowe opakowanie opracowane przez ExxonMobil do przechowywania olejów silnikowych. Składa się z wytrzymałego plastikowego worka w zewnętrznym opakowaniu kartonowym, które zapewnia stabilne i wygodne przechowywanie oraz zajmuje mało miejsca. Olej jest dozowany przez szczelny kranik na worku. Dzięki temu Mobil Boxx jest bezpieczniejszy, wygodniejszy i czystszy od konwencjonalnych 60-litrowych beczek. Mobil Boxx jest używany do pakowania wybranych olejów silnikowych Mobil 1 i Mobil Super.

 

 

Wywiad przeprowadzony w 2018 roku.

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl