Czy Twój Warsztat jest gotowy na KSeF? „Mój Warsztat” jest! | MOTOFAKTOR

Czy Twój Warsztat jest gotowy na KSeF? „Mój Warsztat” jest!

W przyszłym roku skończy się czas ręcznego wypisywania faktur. Zastąpi je Krajowy System e-Faktur (KSeF), do którego można się łatwiej wdrożyć dzięki programowi „Mój Warsztat” od INTER-TEAM.

 

Nowe przepisy wykluczą wiele dotychczasowych sposobów, w jakie zwykliśmy wystawiać faktury. Z chwilą wejścia systemu, każdy dokument wystawiany będzie elektronicznie, w sposób określony ustawą, co oznacza, że wszystkie faktury będą takie same. Organy podatkowe będą miały stały wgląd w wystawiane dokumenty oraz będą mogły prowadzić zautomatyzowane kontrole, uniemożliwiając wprowadzanie faktur z odrębną numeracją czy po dacie ich wystawienia.

 

Każdy przedsiębiorca, a co za tym idzie każdy warsztat, będzie zobligowany do korzystania z narzędzia, które jest w pełni zgodne z system KSeF. Można oczywiście skorzystać w tym celu z aplikacji przygotowanej przez Ministerstwo Finansów. Lepiej jednak sięgnąć po rozwiązanie dedykowane warsztatom, które oprócz możliwości wystawiania faktur oferuje więcej przydatnych funkcjonalności.

„Mój Warsztat” jest rozwiązaniem branżowym, dopasowanym do specyfiki pracy warsztatu samochodowego. Rozwój oprogramowania odbywa się we współpracy z warsztatami, na podstawie zgłaszanych uwag bądź sugestii dotyczących rozszerzania funkcjonalności programu. Cechuje się prostotą obsługi i dużą elastycznością. Mimo wielu przydatnych funkcji użytkownik może korzystać jedynie z wybranych elementów i w miarę poznawania programu, sięgać po kolejne funkcjonalności – choćby takiej jak moduł wystawiania faktur.

 

W module użytkownik może skorzystać z dedykowanych rozwiązań wbudowanych w program. Są to: możliwość powiązania FV z pojazdem, budowanie historii napraw pojazdu, wprowadzanie danych pojazdu i kontrahenta na podstawie kodu AZTEC oraz dostęp do katalogu części i bazy usług AutoData. Istnieje także możliwość generowania i wysyłania dokumentów w formacie PDF oraz wysyłania dowolnych wiadomości e-mail i SMS. Właściciele warsztatów korzystających z tego modułu już teraz mogą spać spokojnie i nie przejmować się rewolucją, którą przyniesie rok 2024. Wszelkie niezbędne modyfikacje, wynikające z nowych przepisów, są wprowadzane na bieżąco i nie powodują zakłóceń w codziennej pracy warsztatu.

 

Cała obsługa procesu skupiona jest w jednym miejscu, który umożliwia dostęp nie tylko do platformy handlowej INTER-TEAM, ale także do wszystkich funkcjonalności potrzebnych w prowadzeniu nowoczesnego warsztatu. Są to m.in.:

 

1. Tworzenie zleceń serwisowych i wycen

 

  • Program umożliwia elastyczne wprowadzanie danych pojazdu/klienta lub użycie skanera kodów AZTEC.
  • Przygotowywanie wycen w oparciu o dane techniczne systemu AutoData.
  • Wyszukiwanie części i zamienników z pełnej bazy TecDoc.
  • Łatwe zamawianie części z katalogu INTER-TEAM.

 

2. Kompleksowa komunikacja z klientem

 

  • Informowanie klientów o przebiegu naprawy za pomocą SMS lub wiadomości e-mail.
  • Przekazywanie szczegółowych wycen zawierających zdjęcia lub filmy oraz możliwość zatwierdzenia wyceny.
  • Łatwy dostęp do historii prowadzonych napraw.
  • Przechowywanie dokumentacji i korespondencji z klientem w jednym miejscu.

 

3. Kontrola czasu i planowanie pracy

 

  • Planowanie pracy dzięki wbudowanemu terminarzowi.
  • Wprowadzanie godzin pracy i dostępności stanowisk oraz pracowników.
  • Nadzór nad przebiegiem naprawy.

 

4. Zarządzanie sprzedażą i magazynem

 

  • Importowanie dokumentów zakupu z INTER-TEAM oraz z pozostałych hurtowni (XML i CSV).
  • Ustalanie cen sprzedaży i rabatów na każdym etapie pracy.
  • Kontrola stanów magazynowych.
  • Generowanie raportów i plików JPK.
  • Tworzenie własnych raportów.
  • Drukowanie paragonów fiskalnych i faktur.

 

Kolejną ważną cechą ułatwiającą pierwszy kontakt z programem jest brak konieczności jego instalacji czy aktualizowania. „Mój Warsztat” jest rozwiązaniem chmurowym co powoduje, że może być używany na dowolnym komputerze, który łączy się z siecią poprzez Internet. Co więcej, wszelkie aktualizacje oprogramowania i jego serwis odbywają się automatycznie, dzięki czemu obsługa warsztatu nie musi się martwić o sprawność oprogramowania.

 

„Mój Warsztat” można łatwo dopasować do istniejących procesów i wypracowanego sposobu zarządzania własnym warsztatem. Można w nim edytować istniejące elementy, aby odtworzyć lub stworzyć w programie własną ścieżkę obsługi klienta.

 

Przygotowując się do zmian, jakie niesie ze sobą rok 2024, warto zrewidować z jakich programów korzystamy. Czy warto stawiać na rozwiązania niepowiązane ze sobą, czy sięgnąć po „Mój Warsztat” – dedykowane narzędzie, które można dopasować do sposobu pracy każdego warsztatu.

 

Każde wdrożenie „Mojego Warsztatu” poprzedzone jest weryfikacją potrzeb klienta. Wprowadzana są dane dotyczące np. liczby stanowisk, poziomów uprawnień dla personelu z uwzględnieniem zajmowanego stanowiska (np. mechanik, menadżer, księgowość). Wszyscy pracownicy przechodzą szkolenie z obsługi programu, a w razie pojawiających się pytań przedstawiciel INTER-TEAM udzieli odpowiedniego wsparcia.

 

"Mój Warsztat" INTER-TEAM baner

 

Aby uzyskać więcej informacji lub umówić się na prezentację Mojego Warsztatu należy skontaktować się z przedstawicielem handlowym lub oddziałem INTER-TEAM w swojej okolicy. Można także skorzystać z formularza kontaktowego. Wówczas przedstawiciel INTER-TEAM nawiąże kontakt celem podjęcia dalszych kroków.

 

INTER-TEAM zaprasza do kontaktu oraz do odwiedzenia strony „Mojego Warsztatu”.

 

Artykuł sponsorowany przez INTER-TEAM

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).