„Mój Warsztat” jest rozwiązaniem branżowym, dopasowanym do specyfiki pracy warsztatu samochodowego. Rozwój oprogramowania odbywa się we współpracy z warsztatami, na podstawie zgłaszanych uwag bądź sugestii dotyczących rozszerzania funkcjonalności programu. Cechuje się prostotą obsługi i dużą elastycznością. Mimo wielu przydatnych funkcji użytkownik może korzystać jedynie z wybranych elementów i w miarę poznawania programu, sięgać po kolejne funkcjonalności – choćby takiej jak moduł wystawiania faktur.
W module użytkownik może skorzystać z dedykowanych rozwiązań wbudowanych w program. Są to: możliwość powiązania FV z pojazdem, budowanie historii napraw pojazdu, wprowadzanie danych pojazdu i kontrahenta na podstawie kodu AZTEC oraz dostęp do katalogu części i bazy usług AutoData. Istnieje także możliwość generowania i wysyłania dokumentów w formacie PDF oraz wysyłania dowolnych wiadomości e-mail i SMS. Właściciele warsztatów korzystających z tego modułu już teraz mogą spać spokojnie i nie przejmować się rewolucją, którą przyniesie rok 2024. Wszelkie niezbędne modyfikacje, wynikające z nowych przepisów, są wprowadzane na bieżąco i nie powodują zakłóceń w codziennej pracy warsztatu.
Cała obsługa procesu skupiona jest w jednym miejscu, który umożliwia dostęp nie tylko do platformy handlowej INTER-TEAM, ale także do wszystkich funkcjonalności potrzebnych w prowadzeniu nowoczesnego warsztatu. Są to m.in.:
1. Tworzenie zleceń serwisowych i wycen
- Program umożliwia elastyczne wprowadzanie danych pojazdu/klienta lub użycie skanera kodów AZTEC.
- Przygotowywanie wycen w oparciu o dane techniczne systemu AutoData.
- Wyszukiwanie części i zamienników z pełnej bazy TecDoc.
- Łatwe zamawianie części z katalogu INTER-TEAM.
2. Kompleksowa komunikacja z klientem
- Informowanie klientów o przebiegu naprawy za pomocą SMS lub wiadomości e-mail.
- Przekazywanie szczegółowych wycen zawierających zdjęcia lub filmy oraz możliwość zatwierdzenia wyceny.
- Łatwy dostęp do historii prowadzonych napraw.
- Przechowywanie dokumentacji i korespondencji z klientem w jednym miejscu.
3. Kontrola czasu i planowanie pracy
- Planowanie pracy dzięki wbudowanemu terminarzowi.
- Wprowadzanie godzin pracy i dostępności stanowisk oraz pracowników.
- Nadzór nad przebiegiem naprawy.
4. Zarządzanie sprzedażą i magazynem
- Importowanie dokumentów zakupu z INTER-TEAM oraz z pozostałych hurtowni (XML i CSV).
- Ustalanie cen sprzedaży i rabatów na każdym etapie pracy.
- Kontrola stanów magazynowych.
- Generowanie raportów i plików JPK.
- Tworzenie własnych raportów.
- Drukowanie paragonów fiskalnych i faktur.
Kolejną ważną cechą ułatwiającą pierwszy kontakt z programem jest brak konieczności jego instalacji czy aktualizowania. „Mój Warsztat” jest rozwiązaniem chmurowym co powoduje, że może być używany na dowolnym komputerze, który łączy się z siecią poprzez Internet. Co więcej, wszelkie aktualizacje oprogramowania i jego serwis odbywają się automatycznie, dzięki czemu obsługa warsztatu nie musi się martwić o sprawność oprogramowania.
„Mój Warsztat” można łatwo dopasować do istniejących procesów i wypracowanego sposobu zarządzania własnym warsztatem. Można w nim edytować istniejące elementy, aby odtworzyć lub stworzyć w programie własną ścieżkę obsługi klienta.
Przygotowując się do zmian, jakie niesie ze sobą rok 2024, warto zrewidować z jakich programów korzystamy. Czy warto stawiać na rozwiązania niepowiązane ze sobą, czy sięgnąć po „Mój Warsztat” – dedykowane narzędzie, które można dopasować do sposobu pracy każdego warsztatu.
Każde wdrożenie „Mojego Warsztatu” poprzedzone jest weryfikacją potrzeb klienta. Wprowadzana są dane dotyczące np. liczby stanowisk, poziomów uprawnień dla personelu z uwzględnieniem zajmowanego stanowiska (np. mechanik, menadżer, księgowość). Wszyscy pracownicy przechodzą szkolenie z obsługi programu, a w razie pojawiających się pytań przedstawiciel INTER-TEAM udzieli odpowiedniego wsparcia.

Aby uzyskać więcej informacji lub umówić się na prezentację Mojego Warsztatu należy skontaktować się z przedstawicielem handlowym lub oddziałem INTER-TEAM w swojej okolicy. Można także skorzystać z formularza kontaktowego. Wówczas przedstawiciel INTER-TEAM nawiąże kontakt celem podjęcia dalszych kroków.
INTER-TEAM zaprasza do kontaktu oraz do odwiedzenia strony „Mojego Warsztatu”.
Artykuł sponsorowany przez INTER-TEAM