Citroën B Parts – używane części zamienne | MOTOFAKTOR

Citroën B Parts - używane części zamienne

person Redakcja 15/11/2022

Program Citroën Citizen Services został rozszerzony o ofertę Citroën B Parts, czyli używanych części zamiennych, co ma zmniejszać koszty serwisu dla klientów marki.

 

  • Citroën wprowadza do oferty używane części zamienne Citroën B Parts, by spełnić oczekiwania klientów, którzy w trosce o zasoby finansowe chcą serwisować swoje samochody po jak najniższym koszcie
  • Inicjatywa wpisuje się w system gospodarki okrężnej i odpowiedzialnej konsumpcji, którego idea znalazła swe odzwierciedlenie w samochodzie koncepcyjnym Citroën oli [all-ë].
  • Oferta Citroën B Parts, stanowiąca integralną część programu Citroën Citizen Services oferującego pełną gamę usług zrównoważonej i odpowiedzialnej mobilności, ma zapewniać łatwy dostęp do oryginalnych, używanych części zamiennych pochodzących z pojazdów wycofanych z użytkowania, w atrakcyjnej cenie, bez ryzyka, których jakość gwarantowana jest przez producenta i które dopuścił Citroën do montażu samodzielnie lub w sieci marki
  • Więcej informacji w polskiej (i nie tylko) branży aftermarketowej i motoryzacyjnej znajdziesz na stronie głównej Motofaktora. Jeśli chcesz być na bieżąco z najważniejszymi wiadomościami z branży — zapisz się na nasz newsletter

 

Trudna sytuacja ekonomiczna i zagrożenia dla środowiska naturalnego sprawiają, że konsumenci coraz częściej interesują się produktami pochodzącymi z zamkniętych pętli procesów gospodarki o obiegu zamkniętym. Używane części zamienne do samochodów są tańsze od części nowych średnio o 70% i stanowią realną alternatywę na rynku zmagającym się z brakiem części i rosnącymi cenami. Tak więc spełniają one dziś oczekiwania kierowców, którzy poszukują rozwiązań pozwalających na serwisowanie i naprawy samochodów jak najtaniej, by zapewnić sobie nieprzerwaną mobilność.

 

W całej Europie, park samochodów będących w użytkowaniu starzeje się i musi być serwisowany, by mógł nadal jeździć po drogach. Używane części zamienne są niezbędne, gdy ich produkcja została zakończona 10 lat po zaprzestaniu produkcji danego modelu samochodu lub też, gdy ceny i terminy dostawy nowych części odbiegają od oczekiwań klientów wyjaśnia Laurent Barria, dyrektor marketingu i komunikacji Citroëna.

 

Oferta używanych części Citroëna obejmuje ponad 200 000 pozycji z siedmiu rodzin produktowych: części nadwozia, oświetlenie, części elektryczne i elektroniczne, wyposażenie wnętrza, silnik, układ przeniesienia napędu i zawieszenie. Asortyment pochodzi z katalogu części B-Parts, internetowego dystrybutora używanych części zamiennych do samochodów, w którego grupa Stellantis zainwestowała w 2020 roku. Wszystkie części figurujące w katalogu są oryginalne, pochodzą z pojazdów wycofanych z eksploatacji (VHU), rozmontowanych w sieci około stu certyfikowanych firm specjalistycznych z całej Europy i są już sprzedawane w ponad 155 krajach świata.

 

Oferta używanych części do samochodów Citroëna jest dostępna od początku września na stronie internetowej marki we Francji, ale też w wielu krajach europejskich – w Niemczech, Hiszpanii, we Włoszech, w Portugalii, Niderlandach, Belgii, Irlandii, Austrii, Finlandii, Danii, na Litwie, w Norwegii, Szwecji i Szwajcarii. Części te objęte są 12-miesięczną gwarancją zobowiązującą markę do zapewnienia należytej jakości produktów jej zmotoryzowanym klientom.

 

Wyszukiwanie części na stronie internetowej odbywa się poprzez wpisanie numeru rejestracyjnego samochodu lub numeru referencyjnego oryginalnej części zamiennej. Możliwe jest również wyszukiwanie poprzez podanie modelu samochodu, co pozwala na wyświetlenie wszystkich używanych części zamiennych dostępnych w każdej rodzinie produktów z katalogu wraz z podaniem terminu dostawy trwającej od jednego do czterech dni.

 

Klient może również zdecydować się na wymianę mniej istotnej części, pierwotnie nieprzewidzianej do zastąpienia, która służy poprawie ogólnego stanu samochodu, jak na przykład lampka sufitowa, osłona przeciwsłoneczna, podnośnik szyby. Klient zostanie powiadomiony o ponownym pojawieniu się na składzie części, której wcześniej brakowało, przez system powiadomień funkcjonujący w sklepie internetowym.

 

Ceny są wyświetlane w przejrzysty sposób i obejmują podatek VAT oraz koszty transportu. Na ekranie podawana jest dostępność części i daty dostawy. Dział obsługi klienta jest dostępny od poniedziałku do piątku pod adresem e-mail, telefonicznie lub przez czat, by służyć kierowcom pomocą przy składaniu zamówień na części odpowiednie do przeprowadzenia naprawy. Zwrot części może nastąpić w terminie 14 dni.

 

Używane części można również zamówić poprzez dostęp do systemu Service Box w sieci warsztatów naprawczych Citroëna, które mogą wykonać usługę montażu zgodnie z życzeniem klienta.

 

Udostępnienie oferty używanych części zamiennych do samochodów Citroëna ma potwierdzać zaangażowanie marki w realizację działań ekoodpowiedzialnych oraz jej gotowość do reagowania na ekonomiczne i ekologiczne potrzeby klientów. Aktywność Citroëna została wzmocniona przez grupę Stellantis, która powołała departament gospodarki o obiegu zamkniętym, zapowiedziany w planie strategicznym Dare Forward 2030, którego celem jest oferowanie usług rozwiązań produktowych odpowiedzialnych i przystępnych cenowo, bez kompromisów co do ich jakości.

 

Źródło: Citroën

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).