Castrol docenił polskich mechaników na Rajdzie Monte Carlo | MOTOFAKTOR

Castrol docenił polskich mechaników na Rajdzie Monte Carlo

Nazwiska mechaników nominowanych w ramach "Miesiąca Mechanika" Castrol znalazły się na Fieście zespołu M-Sport.

Firma Castrol w szczególny sposób uhonorowała pracę i zaangażowanie mechaników oraz warsztatów z całej Polski podczas Rajdu Monte Carlo 2021, który odbył się w ubiegłym tygodniu. Wszystkie osoby oraz firmy nominowane w ramach obchodzonego niedawno „Miesiąca Mechanika” zostały wymienione na rajdówce zespołu M-Sport World Rally Team.

 

Kampania „Miesiąc Mechanika” powstała z inicjatywy firmy Castrol w celu zwrócenia uwagi na mechaników oraz niezależne serwisy, które nie przestały obsługiwać swoich społeczności pomimo pandemii. Firma Castrol poprosiła kierowców o nominowanie swoich ulubionych mechaników oraz serwisów w swoim kraju. Otrzymała ponad 2000 zgłoszeń z Polski, Hiszpanii, Niemiec i Wielkiej Brytanii.

Wkrótce udostępnione zostaną strony internetowe Castrol, na których nominowane osoby i firmy będą mogły się znaleźć na samochodzie rajdowym zespołu M-Sport.

Słyszeliśmy tak wiele inspirujących historii na temat poświęcenia mechaników w całym kraju. W ten sposób możemy wyrazić podziękowanie za ich pracę. To wspaniałe, że tak wielu klientów zechciało docenić mechaników, którzy wykonywali dodatkowy wysiłek w tych trudnych czasach. Dzięki współpracy z zespołem M-Sport Ford World Rally Championship możemy im przekazać bezcenne wyrazy uznania.

kierownik ds. marketingu Castrol Europe - Paul Miller

Polscy kierowcy przysłali firmie Castrol wiele pozytywnych relacji, pragnąc uhonorować lokalnych mechaników za wyjątkowy poziom obsługi klienta. Jeden z pracowników warsztatu został doceniony za wyjątkową etykę pracy: Mianuję pana Adama, ponieważ nie znam drugiej tak charyzmatycznej osoby z pasją do mechaniki. Jest zawsze pomocny oraz zawsze potrafi znaleźć przyczynę problemu i usunąć ją. Pan Adam jest bardzo serdeczny i uprzejmy oraz posiada rozległą wiedzę i doświadczenie, co można z łatwością zauważyć w wykonywanej przez niego pracy.

 

Nominujący doceniali doskonałą obsługę klienta: Niezawodny warsztat samochodowy. Doskonale szacuje zakres pracy oraz skutecznie zarządza wysyłką potrzebnych części, informując klienta o czasie oczekiwania oraz kosztach. Często oferuje samochód zastępczy, gdy twój pojazd jest serwisowany lub naprawiany. Uczciwe ceny i bardzo dobra obsługa klienta!.

Źródło: Castrol

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).