Budowanie lojalności klientów | MOTOFAKTOR

Budowanie lojalności klientów

Części związane z bezpieczeństwem jazdy, jak np. amortyzatory, hamulce i inne podzespoły podwozia, w okresie jesienno-zimowym wystawiane są na ciężką próbę i w przypadku zaniedbań serwisowych mogą stać się źródłem zagrożenia.04

Podczas wiosennych przeglądów warsztaty pomagają przygotować auta do sezonu letniego. Drobiazgowy przegląd samochodu jest jednym z narzędzi pozwalających warsztatom utrzymać zaufanie stałych klientów.

 

Z punktu widzenia kierowcy niezwykle ważne jest znalezienie takiego warsztatu, któremu można całkowicie zaufać. Poza dobrą lokalizacją i przyjazną obsługą najważniejsze kryteria wyboru warsztatu przez klienta to doświadczenie i jakość jego pracy.

 

Niezależne warsztaty mogą zyskać uznanie swoich klientów, zapewniając im profesjonalny wiosenny przegląd samochodu. Firma ZF Aftermarket wspiera warsztaty, zapewniając niezbędne produkty takich marek jak LemförderSachsTRW w jakości OE, którym towarzyszy kompleksowe wsparcie techniczne.

W szczególności warto przyjrzeć się amortyzatorom

Specjaliści ZF Aftermarket zalecają dokładną kontrolę amortyzatorów pierwszy raz po ok. 80 tys. km, a potem co 20 tys. km, ponieważ satysfakcjonujący poziom bezpieczeństwa jazdy jest osiągalny tylko wtedy, gdy amortyzatory samochodu prezentują perfekcyjny stan techniczny. Doskonałą okazją do przetestowania amortyzatorów jest wiosenna wymiana opon. W razie gdy niezbędna jest wymiana amortyzatorów, fachowcy nie mają wątpliwości, iż konieczna jest także  kontrola pozostałych elementów związanych z amortyzacją pojazdu. Długa żywotność amortyzatorów jest możliwa tylko wtedy, gdy ich mocowania, odboje oraz osłony są w idealnym stanie.

 

Jeśli klient odwiedza warsztat tylko wiosną i jesienią przy okazji zmiany opon, doradcy serwisowi powinni rekomendować wymianę klocków hamulcowych. Przy okazji należy zwrócić uwagę na stan tarcz hamulcowych, szczęk oraz przewodów, a także działanie zacisków hamulcowych i obecność ewentualnych wycieków płynu hamulcowego.

Podwozie pod kontrolą

Elementy układów jezdnego i kierowniczego, jak np. wahacze, mogą ulec zużyciu lub uszkodzeniu w wyniku zabrudzenia lub kontaktu z przedmiotami pochodzenia zewnętrznego. Jeśli uszkodzone części nie zostaną wymienione, ma to bardzo negatywny wpływ na prowadzenie pojazdu, zaś bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów jest zagrożone. Ważna jest także kontrola osłon gumowych sworzni, wahaczy i końcówek kierowniczych. Odsłonięte elementy narażone są na kontakt z wodą, która wymywa smar ochronny, zaś w następstwie cząsteczki brudu dostają się do wnętrza elementu.

 

Mając w ofercie elementy układu hamulcowego marki TRW, amortyzatory i towarzyszące im elementy Sachs oraz części układu jezdnego i kierowniczego marki Lemförder, warsztat jest przygotowany na wszystkie niezbędne prace. ZF Aftermarket oferuje warsztatom nie tylko szerokie portfolio produktów o jakości OE, lecz także dodatkowe usługi w najwyższym standardzie. Dzięki praktycznym szkoleniom, informacjom technicznym i konceptom warsztatowym, warsztaty samochodowe mogą liczyć na szczegółowe zapoznanie się z oferowanymi produktami i systemami, a tym samym stworzyć najlepsze podstawy planowanej diagnostyki i napraw.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).