Bridgestone ponownie obecny na targach CES | MOTOFAKTOR

Bridgestone ponownie obecny na targach CES

Bridgestone powrócił na targi Consumer Electronics Show (CES), które w tym roku odbyły się wirtualnie w dniach 11-14 stycznia 2021 r.

W ramach wirtualnej wystawy firma Bridgestone zaprezentowała koncepcję Bridgestone World, interaktywnego miasta przyszłości napędzanego przez innowacje Bridgestone.

Aktywne, inteligentne i zintegrowane cyfrowo technologie mają kluczowe znaczenie dla naszego celu, jakim jest tworzenie nowej wartości dla społeczeństwa i klientów poprzez zrównoważoną mobilność i zaawansowane technologie. Chętnie podejmujemy również współprace z innymi innowatorami, aby wspólnie tworzyć lepszą przyszłość dla mobilności.

president & CEO, Bridgestone Americas, executive vice president i executive officer, Bridgestone Corporation - Paolo Ferrari

 

Bridgestone World, opracowany specjalnie na tegoroczny wirtualny format CES, pozwala użytkownikom zbadać, w jaki sposób produkty i usługi cyfrowe pomagają rozwiązywać problemy, poprawiają mobilność konsumentów i tworzą nową wartość dla społeczeństwa. Środowisko miejskie w jakim osadzona jest rzeczywistość Bridgestone World umożliwia użytkownikom zbadanie ewolucji firmy Bridgestone w kierunku high-tech, z wykorzystaniem technologii inteligentnych opon, zaawansowanej analizy danych i nowych modeli biznesowych. Bridgestone World pokazuje, w jaki sposób firma zmienia się, aby pomóc swoim klientom zarządzać pojazdami w bezpieczniejszy, inteligentniejszy, wydajniejszy i bardziej zrównoważony sposób.

 

Prezentacje na żywo oraz na żądanie prowadzone przez Bridgestone, pomogą zrozumieć strategie firmy w kwestii wykorzystania zrównoważonego systemu mobilności i zaawansowanych technologii. Uczestnicy mają możliwość wzięcia udziału w:

 

  • Wideo na żądanie „Wizja Mobilności Bridgestone” z Paolo Ferrari, president & CEO, Bridgestone Americas, executive vice president i executive officer, Bridgestone Corporation.
  • Wycieczce na żywo po Bridgestone World z Marią Dunn, director of strategic planning i corporate strategy, Bridgestone Americas – 12 stycznia 2021 r. o godzinie 10:15 czasu wschodniego.
    • Dyskusji na żywo: „Szansa w kryzysie – jak telematyka ewoluuje w celu optymalizacji mobilności”, z udziałem Raj Bajaja, vice president, Webfleet Solutions International i Bridgestone Mobility Solutions – 13 stycznia 2021 r. o godzinie 8:15 czasu wschodniego.

Innovation, Racing i Data

Bridgestone wziął również udział w panelu na żywo poświęconym Indy Autonomous Challenge (IAC), którego Bridgestone jest oficjalnym dostawcą opon. Panel odbył się 12 stycznia 2021 r. o 13:45 EST i dotyczył tematyki Innovation, Racing i Data, która skupiała się na przyszłości wyścigów, sportach motorowych i autonomicznych technologiach.

 

Źródło: Bridgestone

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).