Boostery NOCO 12V i 24V w cyklu "Co w błocie piszczy?" | MOTOFAKTOR

Boostery NOCO 12V i 24V w cyklu "Co w błocie piszczy?"

Ekipa z Terenwizji przetestowała 2 urządzenia NOCO. O ile uruchomienie auta osobowego nie stanowiło wyzwania, to ciekawie wypadł Star 744 z dwoma akumulatorami po 12V.
29/04/2022

 

Amerykańska firma NOCO od blisko 110 lat specjalizuje się w przywracaniu sprawności technicznej akumulatorów. Obecnie w ofercie znajduje się cała gama urządzeń do awaryjnego rozruchu samochodów. W ubiegłym roku uzupełniła ją nowa seria boosterów GBX.

 

Booster NOCO GBX55

Jeden z nich o symbolu GBX55 (1750A) trafił właśnie do testów ekipy Terenwizja. Jego skuteczność została sprawdzona na leciwej już, wyprodukowanej jeszcze w XX wieku, Kii Sportage. To kompaktowe urządzenie przeznaczone jest do pojazdów z akumulatorem 12V z silnikami Diesla o pojemności do 5 litrów i benzynowych do 7,5 l.

 

Drugie urządzenie rozruchowe NOCO znajdzie zastosowanie przede wszystkim wśród profesjonalistów. Model GB251+ (3000A) obsługuje akumulatory 24V w pojazdach z jednostkami do 32 l. Co ciekawe, do testów użyto Stara 744 z dwoma bateriami po 12V.

 

Jak dokładnie wypadły oba boostery NOCO, a także jakie mają dodatkowe zastosowania, można zobaczyć w 19. odcinku „Co w błocie piszczy?

Źródło: NOCO

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).