AVA wprowadza zmiany na okres pocovidowy | MOTOFAKTOR

AVA wprowadza zmiany na okres pocovidowy

Przedstawiciele AVA Cooling France i AVA Benelux, opowiadają o skupieniu się na cenach, programach, logistyce i ich wpływie na rozwój marki AVA.

Znane powiedzenie „nie można nauczyć starego psa nowych sztuczek” nie dotarło do pięciu europejskich oddziałów AVA. A przynajmniej firma postanowiła zignorować tę radę. Zamiast tego, prawie 60-letni gracz termiczny dostosowuje się i przeniesie uwagę na rdzeń działalności termicznej na europejskim rynku wtórnym dla branży motoryzacyjnej.

Widzimy, że wszyscy starają się być najlepsi we wszystkim. To często prowadzi do miernych wyników. Można to porównać do dobrej kuchni. Oczywiście, można pójść do supermarketu i kupić włoskie jedzenie. Można tam dostać wszystko. Ale w żadnym wypadku nie będzie to najlepsze, co można znaleźć. W tym celu należy udać się do prawdziwej włoskiej restauracji. W ten sam sposób chcemy wyróżniać się tym, co naszym zdaniem przyniesie naszym klientom największą wartość: ceną, programem i logistyką.

dyrektor zarządzający AVA Cooling France - Michaël Piqueur

 

Rynek wtórny przeżywa obecnie bezprecedensowe trudności, spowodowane m.in. pandemią COVID-19, zwiększonymi kosztami wysyłki i wydłużonym czasem produkcji. Problemy te wywierają presję na producentów w zakresie ich zdolności do dostarczania produktów i utrzymywania kosztów na niskim poziomie. Są to problemy, z którymi AVA chce się zmierzyć.

Jeśli chcemy utrzymać koszty na niskim poziomie, nie możemy po prostu wrzucać pieniędzy w każdy aspekt rynku wtórnego. Wiemy, jak stworzyć doskonały produkt po znacznie niższych kosztach niż nasi konkurenci. Na przykład, nie musimy przeznaczać kosztów na światowej klasy program szkoleniowy. Firmy takie jak Nissens już to mają, a dystrybutorzy nie muszą słuchać tego samego od dwóch różnych firm. Zamiast tego możemy przenieść te oszczędności na naszych klientów z korzyścią dla wszystkich.

kierownik ds. operacji sprzedaży w AVA Benelux - Edwin de Goey

 

Silne skupienie się na cenie, programie i logistyce nie oznacza jednak, że AVA pozostawi swoich klientów samym sobie. Firma nadal ma starać się wspierać swoich klientów poprzez swoją europejską strukturę z lokalnymi oddziałami.

Pracujemy na rynku wtórnym od tak dawna i mamy za sobą jedną z najsilniejszych dedykowanych konfiguracji dla rynku wtórnego. Widzimy, jak ważne stały się cena i logistyka, i wierzymy, że naszym zadaniem jest zaoferować to, co najlepsze z obu tych elementów. Ale nie można prowadzić dobrze prosperującego biznesu bez doskonałej obsługi klienta. Zawsze stawialiśmy - i zawsze będziemy stawiać - obsługę klienta w centrum naszej strategii. Dlatego też klienci mogą nadal oczekiwać, że będziemy służyć im pomocą, kiedy tylko będą nas potrzebować.

- Michaël Piqueur

Źródło: AVA Quality Cooling

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).