AVA Cooling obniża ceny w nowej ofercie | MOTOFAKTOR

AVA Cooling obniża ceny w nowej ofercie

W ramach dostosowania się do obecnej sytuacji rynku wtórnego, AVA Cooling obniża ceny tak nisko, jak to tylko możliwe.

AVA Cooling wierzy, że asortyment musi dostosować się do indywidualnego rynku, gdzie nacisk kładzie się na optymalizację szybkich i minimalizację powolnych.

Nie próbujemy iść na kompromis w sprawie produktu, aby uczynić go tańszym. amiast tego zwiększamy wysiłki w zadaniach, które mogą zoptymalizować koszty po stronie klientów. Największym z nich jest struktura asortymentu. Musimy mądrze podchodzić do struktury magazynów klientów. Dla hurtowników kosztowne jest utrzymywanie zapasów części, które rotują, a jednocześnie tracą oni obroty, jeśli nie mają na stanie odpowiedniej pozycji. Mamy 13 700 referencji obejmujących ponad 45 000 numerów OE, co oznacza, że nasi klienci mają większą elastyczność przy uzupełnianiu zapasów. Wspieranie klientów w utrzymywaniu zapasów magazynowych to delikatna równowaga, w której dążymy do bycia najlepszymi w swojej klasie na rynku wtórnym.

Sales Operations Manager w AVA Benelux - Edwin de Goey

Rozmiar ma znaczenie

Firma AVA Cooling istnieje od prawie 60 lat i stała się znaczącym na świecie dostawcą części termicznych na rynku wtórnym. Wynika to z dwóch głównych czynników. Silna koncentracja na ofercie części, która odpowiada rzeczywistej wartości pojazdu oraz zakres i dostępność odpowiadające potrzebom lokalnych rynków. W ramach działalności w sektorze niezależnym daje to marce AVA wyjątkową konkurencyjność. Stewart Inglis, AVA Brand Manager, UK & IE, wyjaśnia:

zięki naszej dobrze zorganizowanej strukturze i oddziałom strategicznie rozmieszczonym w Europie, możemy w pełni zrozumieć lokalne rynki, a co za tym idzie, doskonale wiemy, że choć mamy szeroki europejski zasięg, to co sprawdza się we Francji, może nie działać w Wielkiej Brytanii i na odwrót. Mamy doświadczenie w tworzeniu optymalnego programu dla naszych klientów, pozwalając im skupić się na pozycjach, które przynoszą im zyski na lokalnym rynku, jednocześnie oferując szeroki asortyment produktów AVA z naszego magazynu w Wielkiej Brytanii. Jest to doskonały przykład tego, jak dystrybutorzy na naszych kluczowych rynkach mogą skorzystać z połączenia niskich cen i niskich kosztów operacyjnych, aby zmaksymalizować swoje zyski.

AVA Brand Manager, UK & IE - Stewart Inglis

Oferta sprytnego wyboru

Dobrze pasuje do ogólnych założeń marki AVA, gdzie uwaga skupia się na cenie, asortymencie i logistyce. Firma zajęła stanowisko w sprawie wszystkich usług, celowo usuwając te, które nie dają bezpośrednich, wymiernych korzyści klientom.

"Nazywamy to ofertą sprytnego wyboru". Podczas gdy inni wydają budżet na kosztowną reklamę, zaawansowane materiały szkoleniowe i dużych sponsorów, my inwestujemy w program i cenę. Skupiamy się na minimalizacji naszych kosztów operacyjnych w dążeniu do zaoferowania najlepszej możliwej ceny. Wierzymy, że w połączeniu z silną ofertą dla pojazdów które trafiły do niezależnego serwisu i tworzeniem indywidualnych ofert dla wszystkich naszych klientów w całej Europie, dajemy im odpowiednie, sprawdzone narzędzia, aby zmaksymalizować potencjał sprzedaży i oferować najbardziej konkurencyjne części termicznych na rynku wtórnym.

- Edwin de Goey

Źródło: AVA Cooling

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).