ALZURA Tyre24 przyspiesza dostawy i ogranicza anulacje | MOTOFAKTOR

ALZURA Tyre24 przyspiesza dostawy i ogranicza anulacje

person Adrian Januszkiewicz 6/05/2022

Za sprawą interfejsu SOAP platforma B2B ALZURA Tyre24 zwiększyła swoją przejrzystość i dopasowała się bardziej do potrzeb użytkowników.

Dla warsztatów ważne jest, aby zamówione towary były dostarczane punktualnie i niezawodnie oraz aby stany magazynowe i ceny były zawsze jak najbardziej aktualne. Zwłaszcza w sezonie terminy dostaw muszą zostać dotrzymane, aby warsztaty i ich klienci byli zadowoleni.

 

Nasi klienci w Polsce mogą polegać na naszej współpracy z 2 000 europejskich dostawców, dzięki czemu mogą najszybciej i najtaniej znaleźć poszukiwany produkt na naszej platformie B2B. Przykładowo, klient może otrzymać produkt w ciągu jednego dnia lub poczekać trzy do czterech dni i zaoszczędzić 40%. Jest to dla nas bardzo ważne i mocno skupiamy się na jakości oferowanych przez nas usług – wyjaśnia Michael Saitow, CEO i założyciel firmy SAITOW AG, właściciel platformy B2B ALZURA Tyre24.

 

Aby zapewnić optymalną przejrzystość procesu zamawiania, na platformie B2B ALZURA Tyre24 wyświetlane są przewidywane czasy dostawy wszystkich produktów.

 

W zależności od wybranej formy dostawy, standardowej lub ekspresowej, właściciele warsztatów mogą sprawdzić przewidywany czas dostawy, dzięki temu są w stanie zaplanować terminy. Ponadto w wyszukiwaniu uwzględnione są wszystkie hurtownie oferujące dany produkt. Wszystkie koszty dla warsztatów są również czytelnie przedstawione.

Niski współczynnik anulacji

Jedną z największych niedogodności dla sprzedawców opon, warsztatów i salonów samochodowych jest anulowanie zamówień w trakcie sezonu. Dzięki interfejsowi SOAP portal B2B znalazł sposób na ograniczenie do minimum tych irytujących anulacji, co znacznie ułatwia współpracę między dostawcami a sprzedawcami. Interfejs zapewnia aktualizację stanów magazynowych i zamówień w czasie rzeczywistym. Interfejs SOAP zapewnia, że każdy krytyczny ruch towarów jest przekazywany ad hoc.

 

Dostawcy, korzystający z kilku kanałów sprzedaży, mogą w ten sposób łatwo dostosować poszczególne stany magazynowe bez utraty jakości. Klienci platformy mogą być pewni, że dostawcy, którzy korzystają z tej funkcji, dostarczą każdą oponę. W ten sposób można uniknąć anulacji i wynikających z nich niepotrzebnych kosztów i dodatkowej pracy.

 

Ponadto interfejs ułatwia pracę sprzedawcom. Dzięki niemu wszystkie informacje dotyczące historii zamówień są widoczne na pierwszy rzut oka. Eliminuje to częste prośby o kopie faktur. Telefoniczne zapytania o status zamówienia stają się zbędne, dzięki czemu pozostaje więcej czasu na kontakt z klientem. Prosta funkcja śledzenia przesyłki (track and trace) umożliwia sprzedawcom informowanie klientów o statusie wysyłki opon w dowolnym momencie.

Podnoszenie jakości usług czołowych dostawców

Dostawcy, którzy wyróżniają się szczególnie wysoką „jakością usług”, otrzymują tytuł „dostawcy premium” na platformie B2B. Tytuł „Dostawca Premium” jest przyznawany na podstawie obiektywnych kryteriów.

 

Wymierne kryteria jakości to wysoki poziom zadowolenia klienta oraz późny „cut-off-time” (ostateczny czas złożenia zamówienia). W dzień roboczy zamówienia złożone do godziny 17:00 muszą zostać zrealizowane i wysłane tego samego dnia.

 

Czas doręczenia paczki nie może przekroczyć 24 godzin w przypadku przesyłek krajowych i 48 godzin w przypadku przesyłek międzynarodowych. Do innych norm jakości zalicza się niski wskaźnik anulacji oraz niezawodny tracking. Status zamówienia, numery przesyłek i faktur muszą być dostępne dla klienta na platformie.

 

Jeśli dostawca chce zakwalifikować się do nowego statusu, musi również regularnie aktualizować ceny i stany magazynowe na platformie. Kryteria obejmują również stuprocentową ochronę kupującego oraz możliwość wyboru innego adresu dostawy.

 

Źródło: SAITOW AG

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).