40 lat Fiata Pandy | MOTOFAKTOR

40 lat Fiata Pandy

person Adrian Januszkiewicz 26/09/2020

Z okazji "40. urodzin" modelu Panda, FIAT przygotował specjalny materiał wideo poświęcony włoskiemu maluchowi.

Na przestrzeni lat, FIAT Panda zyskał reputację samochodu na każdą okazję, dzięki swojej wszechstronności i słynnej funkcjonalności. Z tego względu wielu klientów włoskiej marki wybiera Pandę od 40 lat.

 

Liczne rozwiązania są “zapakowane w niewielkim pudełku”. Aby dowiedzieć się więcej o procesie tworzenia wszystkich smart solutions, które odniosły sukces na przestrzeni trzech pokoleń, Luca Napolitano, dyrektora marek FIAT, Lancia i Abarth na region EMEA, odwiedził Heritage Hub w zakładzie Mirafiori, by porozmawiać z Roberto Giolito, dyrektorem działu FCA Heritage na region EMEA.

W tym filmie cofamy się w czasie, aby wspólnie odkryć, dlaczego FIAT Panda zyskał sławę modelu mającego wiele "inteligentnych" rozwiązań. Z pokolenia na pokolenie miejski samochód marki FIAT zawsze imponował swoimi oryginalnymi praktycznymi rozwiązaniami, stworzonymi i zaprojektowanymi w celu poprawy funkcjonalności na pokładzie zarówno dla kierowcy, jak pasażerów i, zapewniając doskonałą równowagę między formą a funkcją. Modułowe fotele, tylna składana kanapa i płaska przestrzeń ładunkowa, to tylko kilka z "inteligentnych" rozwiązań, które przyczyniły się do tak ogromnego sukcesu Pandy. Sukcesu pod każdym względem: FIAT Panda jest najlepiej sprzedawanym samochodem na rynku włoskim i konkuruje z FIATem 500 w Europie o pozycję lidera w segmencie małych samochodów miejskich. Często mówimy, że Panda jest funkcjonalną ikoną naszej gamy, najbardziej racjonalnym, najbardziej przystępnym i najbardziej demokratycznym modelem FIATa, a teraz rozumiemy doskonale dlaczego. Luca Napolitano
Przestronność, kompaktowość, styl, uniwersalność, przystępna cena, zabawa i funkcjonalność, to cechy, których Klienci poszukują w samochodzie. Panda ma to wszystko i jeszcze więcej. Panda jest archetypem, modelem wzorcowym pod względem praktyczności i swobody użytkowania. Wystarczy pomyśleć o "pełnym prostoty" wnętrzu. Jest to przestrzeń, którą można wypełnić tak, jak się chce. Na przykład, doskonała, otwarta półka w desce rozdzielczej aktualnej wersji Pandy. Z jednej strony złożona z perspektywy projektu, a z drugiej bardzo łatwa w użyciu. A co możemy powiedzieć o szybach? Zapewniają one stałą widoczność 360°, dzięki kolejnemu "inteligentnemu" rozwiązaniu, światłom tylnym. Wiele ostatnio słyszymy o autonomicznej jeździe, ale Panda od dawna oferuje "monitor martwego pola". Jedyną różnicą jest to, że jest on analogowy. Roberto Giolito

 

Kontynuując temat dzisiejszych “inteligentnych” rozwiązań, należy zauważyć, że FIAT Panda był pierwszym samochodem miejskim z hamowaniem awaryjnym, pierwszym z uchwytem na smartfon, z nawigacją Waze wbudowaną w aplikację Panda UConnect, co uczyniło z niego samochód jeszcze bardziej nastawiony na media społecznościowe i multimedia. Ostatnią nowością jest wprowadzony na rynek w maju bieżącego roku pakiet D-Fence by Mopar, składający się z wydajnego filtra kabinowego, oczyszczacza powietrza i lampy UV, który eliminuje nawet 99% bakterii we wnętrzu samochodu. I nie można też zapomnieć, że Panda jest pierwszym małym samochodem miejskim, który stał się mobilnym hotspotem, wykorzystującym wbudowane Wi-Fi by Wind, by zapewnić łączność wszystkim pasażerom.

 

Teraz jest również dostępny w wersji Panda Easy Hybrid, stając się jednym z najbardziej dostępnych samochodów hybrydowych na rynku. Nowy model oferuje wszystkie zalety wydajnego, kompaktowego, lekkiego i przystępnego hybrydowego układu napędowego.

 

Źródło: FIAT

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).