„Zmontuj wygraną” tym razem po włosku | MOTOFAKTOR

"Zmontuj wygraną" tym razem po włosku

person Adrian Januszkiewicz 11/06/2019

Rusza kolejny etap konkursu "Zmontuj wygraną" organizowanego przez Breck. Tym razem do wygrania będzie FIAT 500X Urban Look.

Wybór akurat tego włoskiego producenta nie jest przypadkowy, bo w drugim kwartale 2019 roku Breck mocno komunikuje swoje przewagi nad konkurencją z Italii. A ma się czym pochwalić.

 

Przekonujące są konkretne liczby potwierdzone w przeprowadzonych badaniach. Po pierwsze, droga hamowania – ze 120 do 80 km/h – jest krótsza o 12 metrów (przy 80 barach). Po drugie, zużycie klocków w całym teście – zawierającym zahamowania w warunkach miejskich, pozamiejskich, autostradowych i górskich – jest niższe aż o 55 procent. A po trzecie, średnia skuteczność hamowania w różnych warunkach użytkowania, jest wyższa o 8% od włoskiego konkurenta.

 

Ci, którzy kupili klocki Breck i zdecydują się na udział w konkursie, będą mieli szansę wygrać – poza wspomnianym Fiatem 500X – także inne atrakcyjne nagrody. Wśród nich dziesięć kart przedpłaconych o wartości 1000 złotych na dowolne zakupy oraz 100 pakietów bezpieczeństwa, o przybliżonej wartości 250 złotych.

 

Kolejna edycja konkursu będzie trwać przez cały czerwiec, a wzięcie w niej udziału znowu jest bardzo proste. Wystarczy kupić klocki hamulcowe Breck, zachować dowód zakupu, a następnie odpowiedzieć na dwa pytania zadane na stronie breck.pl i wysłać zgłoszenie. Odpowiedź na pierwsze pytanie (o ile procent niższe jest zużycie klocków hamulcowych Breck, w porównaniu do włoskiego konkurenta?) jest łatwa i można ją znaleźć nawet w tym tekście.

 

Drugie pytanie jest otwarte i wymaga trochę kreatywności. Trzeba własnymi słowami napisać: Jak twoim zdaniem Breck wygrywa z Włochami? Chodzi o odpowiedź o maksymalnej długości 300 znaków. Zwycięzców wyłoni jury konkursu. Co ważne: każdy uczestnik tej zabawy może dokonać nieograniczonej liczby zgłoszeń udziału w konkursie, pod warunkiem, że zawierają one różne odpowiedzi na przynajmniej jedno z tych dwóch pytań.

 

A zatem startujący w drugiej odsłonie konkursu uczestnicy, nie będą mogli pójść w ślady triumfatora pierwszej edycji, Pawła Kowalskiego, który ujął jury oryginalnym humorem i żartobliwym tonem swoich odpowiedzi. A zatytułował je: „50 twarzy Brecka” i wymienił aż tyle właśnie powodów, dla których kupuje klocki tej marki. W drugiej edycji konkursu „Zmontuj wygraną”, ograniczenie odpowiedzi do 300 znaków, nie pozwoli już na taką swobodę, jaką pokazał Paweł Kowalski. Ale także w tym przypadku liczyć się będzie pomysł i kreatywność uczestników tej rywalizacji.

 

 

Pierwsza edycja konkursu pokazała, że nasi klienci dobrze się bawią, są zaangażowani, kreatywni i cenią nasze klocki hamulcowe. Samo współzawodnictwo traktują jako dodatkową atrakcję, a nas cieszy, że mocniej wiążą się z marką Breck. Przy okazji tego konkursu dowiadują się więcej o wysokiej jakości naszych produktów i o przewagach, jakie mamy nad konkurencją. Chcemy, żeby jak najwięcej polskich kierowców przekonało się bezpośrednio, że warto nam zaufać. Jestem pewien, że wystarczy raz wypróbować klocki Breck, żeby z nami zostać na stałe i nie szukać już żadnych innych. Przerobiliśmy już to za granicą, gdzie sprzedajemy 80 procent naszej produkcji. Łukasz Żak szef marketingu spółkę Lumag z Budzynia, producenta klocków marki Breck

 

Konkurs „Zmontuj wygraną” firma promuje przy udziale Krzysztofa Hołowczyca, który jest „twarzą” marki Breck.

Jako ambasador marki Breck muszę powiedzieć, że jestem dumny z mojej współpracy z firmą Lumag. Mam świadomość, że produkujemy najlepsze klocki hamulcowe. Ja również montuję je w moim samochodzie rajdowym, którym jeżdżę z prędkością ponad 200 km/h, między drzewami i jestem spokojny, że wszystko będzie hamowało i pracowało jak należy. Krzysztof Hołowczyc

 

Druga odsłona konkursu „Zmontuj wygraną”, trwa do końca czerwca, ale organizatorzy już zapowiadają, że FIAT 500X Urban Look nie będzie ostatnim samochodem rozdanym w tej zabawie. Kolejne edycje zabawy są przewidziane jeszcze w tym roku.

O Breck

Marka Breck powstała w 2003 roku. Jej sukces jest związany z innowacyjną technologią wytwarzania i najwyższej jakości składnikami, z których firma Lumag tworzy klocki hamulcowe. W ultranowoczesnej fabryce materiałów ciernych w Budzyniu, na powierzchni blisko 19 tysięcy metrów kwadratowych, jest produkowanych ponad 5 milionów klocków Breck rocznie! Marka ta zdobyła sobie zaufanie mechaników i importerów. Breck to ponad 500 referencji oraz współpraca z 10-cioma tysiącami warsztatów samochodowych. 80 procent produkcji polskiej firmy Lumag trafia na eksport.

 

Źródło: Lumag

user photo

Autor

Adrian Januszkiewicz

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).