„Zmontuj wygraną” tym razem po włosku | MOTOFAKTOR

"Zmontuj wygraną" tym razem po włosku

Rusza kolejny etap konkursu "Zmontuj wygraną" organizowanego przez Breck. Tym razem do wygrania będzie FIAT 500X Urban Look.

Wybór akurat tego włoskiego producenta nie jest przypadkowy, bo w drugim kwartale 2019 roku Breck mocno komunikuje swoje przewagi nad konkurencją z Italii. A ma się czym pochwalić.

 

Przekonujące są konkretne liczby potwierdzone w przeprowadzonych badaniach. Po pierwsze, droga hamowania – ze 120 do 80 km/h – jest krótsza o 12 metrów (przy 80 barach). Po drugie, zużycie klocków w całym teście – zawierającym zahamowania w warunkach miejskich, pozamiejskich, autostradowych i górskich – jest niższe aż o 55 procent. A po trzecie, średnia skuteczność hamowania w różnych warunkach użytkowania, jest wyższa o 8% od włoskiego konkurenta.

 

Ci, którzy kupili klocki Breck i zdecydują się na udział w konkursie, będą mieli szansę wygrać – poza wspomnianym Fiatem 500X – także inne atrakcyjne nagrody. Wśród nich dziesięć kart przedpłaconych o wartości 1000 złotych na dowolne zakupy oraz 100 pakietów bezpieczeństwa, o przybliżonej wartości 250 złotych.

 

Kolejna edycja konkursu będzie trwać przez cały czerwiec, a wzięcie w niej udziału znowu jest bardzo proste. Wystarczy kupić klocki hamulcowe Breck, zachować dowód zakupu, a następnie odpowiedzieć na dwa pytania zadane na stronie breck.pl i wysłać zgłoszenie. Odpowiedź na pierwsze pytanie (o ile procent niższe jest zużycie klocków hamulcowych Breck, w porównaniu do włoskiego konkurenta?) jest łatwa i można ją znaleźć nawet w tym tekście.

 

Drugie pytanie jest otwarte i wymaga trochę kreatywności. Trzeba własnymi słowami napisać: Jak twoim zdaniem Breck wygrywa z Włochami? Chodzi o odpowiedź o maksymalnej długości 300 znaków. Zwycięzców wyłoni jury konkursu. Co ważne: każdy uczestnik tej zabawy może dokonać nieograniczonej liczby zgłoszeń udziału w konkursie, pod warunkiem, że zawierają one różne odpowiedzi na przynajmniej jedno z tych dwóch pytań.

 

A zatem startujący w drugiej odsłonie konkursu uczestnicy, nie będą mogli pójść w ślady triumfatora pierwszej edycji, Pawła Kowalskiego, który ujął jury oryginalnym humorem i żartobliwym tonem swoich odpowiedzi. A zatytułował je: „50 twarzy Brecka” i wymienił aż tyle właśnie powodów, dla których kupuje klocki tej marki. W drugiej edycji konkursu „Zmontuj wygraną”, ograniczenie odpowiedzi do 300 znaków, nie pozwoli już na taką swobodę, jaką pokazał Paweł Kowalski. Ale także w tym przypadku liczyć się będzie pomysł i kreatywność uczestników tej rywalizacji.

 

 

Pierwsza edycja konkursu pokazała, że nasi klienci dobrze się bawią, są zaangażowani, kreatywni i cenią nasze klocki hamulcowe. Samo współzawodnictwo traktują jako dodatkową atrakcję, a nas cieszy, że mocniej wiążą się z marką Breck. Przy okazji tego konkursu dowiadują się więcej o wysokiej jakości naszych produktów i o przewagach, jakie mamy nad konkurencją. Chcemy, żeby jak najwięcej polskich kierowców przekonało się bezpośrednio, że warto nam zaufać. Jestem pewien, że wystarczy raz wypróbować klocki Breck, żeby z nami zostać na stałe i nie szukać już żadnych innych. Przerobiliśmy już to za granicą, gdzie sprzedajemy 80 procent naszej produkcji.

szef marketingu spółkę Lumag z Budzynia, producenta klocków marki Breck - Łukasz Żak

 

Konkurs „Zmontuj wygraną” firma promuje przy udziale Krzysztofa Hołowczyca, który jest „twarzą” marki Breck.

Jako ambasador marki Breck muszę powiedzieć, że jestem dumny z mojej współpracy z firmą Lumag. Mam świadomość, że produkujemy najlepsze klocki hamulcowe. Ja również montuję je w moim samochodzie rajdowym, którym jeżdżę z prędkością ponad 200 km/h, między drzewami i jestem spokojny, że wszystko będzie hamowało i pracowało jak należy.

- Krzysztof Hołowczyc

 

Druga odsłona konkursu „Zmontuj wygraną”, trwa do końca czerwca, ale organizatorzy już zapowiadają, że FIAT 500X Urban Look nie będzie ostatnim samochodem rozdanym w tej zabawie. Kolejne edycje zabawy są przewidziane jeszcze w tym roku.

O Breck

Marka Breck powstała w 2003 roku. Jej sukces jest związany z innowacyjną technologią wytwarzania i najwyższej jakości składnikami, z których firma Lumag tworzy klocki hamulcowe. W ultranowoczesnej fabryce materiałów ciernych w Budzyniu, na powierzchni blisko 19 tysięcy metrów kwadratowych, jest produkowanych ponad 5 milionów klocków Breck rocznie! Marka ta zdobyła sobie zaufanie mechaników i importerów. Breck to ponad 500 referencji oraz współpraca z 10-cioma tysiącami warsztatów samochodowych. 80 procent produkcji polskiej firmy Lumag trafia na eksport.

 

Źródło: Lumag

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).