Zmieniony wzór opakowań produktów Delphi Technologies

Goście stoiska Delphi Technologies na targach Automechanika jako pierwsi zobaczą nowo zaprojektowane opakowanie dla produktów dedykowanych na rynek części zamiennych.

person Adrian Januszkiewicz 10/09/2018

Nowa wersja opakowania, charakteryzująca się logo Delphi Technologies w nadruku tapetowym, stanowi część szeroko zakrojonego programu zmiany wizerunku, który przewiduje rezygnację z czerwonego owalu na rzecz jednego, wspólnego znaku, pod którym firma będzie działać na rynku OE i części zamiennych. Lepszy układ graficzny i materiały o wyższej jakości przekładają się na bardziej wytrzymałe opakowanie, które lepiej chroni zawartość, a przy tym nie powoduje zwiększenia wagi ani rozmiarów pudełka.

 

Opakowanie marki Delphi Technologies stanowi zwieńczenie zakrojonego na szeroką skalę niezależnego badania, w którym brali udział klienci firmy z całego świata. W trakcie badania zarówno osoby z Europy, Azji i Oceanii, jak i Ameryki Północnej oraz Południowej zostały poproszone o ocenę kilku różnych projektów pudełka i etykiety.

Jesteśmy zachwyceni wynikiem. Nowe opakowanie jest schludne, świeże i nowoczesne, co odzwierciedla zarówno naszą nową markę, jak i jakość produktów. Jednak nadal nawiązuje do poprzedniego wzoru wraz ze zdjęciem wyrobu oraz innymi znajomymi elementami zapewniającymi większą rozpoznawalność. Jest to bardzo ważne przy zmianie oblicza firmy na nowe. Neil Fryer wiceprezes ds. globalnego marketingu, produktów i strategii dla rynku części zamiennych Delphi Technologies

 

Stworzenie wzoru, który bez trudu przyciągałby uwagę na półkach było jednym z wielu czynników rozważanych przez Delphi Technologies, co w rezultacie doprowadziło do znacznych ulepszeń w opakowaniu.

Wiemy, że jakość jest ważna, zatem zainwestowaliśmy w nowy projekt wykorzystujący doskonalsze materiały, które lepiej chronią podczas transportu i przechowywania. Wiemy również, że na półkach naszych klientów liczy się każdy milimetr, dlatego zwróciliśmy również dodatkową uwagę na rozmiar i orientację naszych pudełek. Pomoże to zoptymalizować przestrzeń magazynową, czyniąc nasze rozwiązanie bardziej przyjaznym dla klientów i środowiska. Neil Fryer

 

Zgodnie z misją firmy, która pragnie pomóc swoim klientom w uproszczeniu procesu naprawy, nowe opakowanie posiada ulepszoną etykietę, która jasno przekazuje informacje niezbędne do szybkiej identyfikacji części. W przypadku niektórych produktów uwzględniono rysunki techniczne i lokalizację części. Co najważniejsze, wszystkie etykiety na istniejącym i nowym opakowaniu będą zawierały czerwony owal wraz z logo Delphi Technologies, co ułatwi bezproblemową zmianę.

 

Wprowadzenie nowego opakowania jest jednym z filarów w pełni zintegrowanego programu zmiany oblicza marki, który obejmuje zupełnie nową kampanię marki, aktywność w mediach elektronicznych, materiały marketingowe oraz oznakowania i broszury informacyjne w opakowaniach, które dotrą do tysięcy mechaników w wybranych krajach. Działania te mają zapewnić zrozumienie i wysoką ocenę nowej marki w całym łańcuchu dystrybucyjnym. Pudełka z marką Delphi Technologies będą wprowadzane stopniowo dla różnych produktów począwszy od końca bieżącego roku. W okresie przejściowym klienci nadal będą otrzymywać produkty firmy Delphi zarówno w poprzednich, jak i nowych opakowaniach.

 

Źródło: Delphi Technologies

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl