Dotychczas SKF oferował zestawy przegubu napędowego, w którym znajdował się plastikowy woreczek ze smarem. Na podstawie zebranych od mechaników samochodowych opinii postanowiono uprościć sposób montażu nowej części. Przegub zostaje nasmarowany już na etapie produkcji, co znacznie przyspieszy jego wymianę w warsztacie.
Ponadto mechanik zyska pewność, że elementy zostały we właściwych miejscach i odpowiednich proporcjach pokryte smarem oraz unika przypadkowego zabrudzenia samego przegubu. Dodatkowo wyeliminowanie konieczności utylizacji plastikowego opakowania uchroni środowisko naturalne.
Natomiast przy wymianie napinacza paska rozrządu (VKM 15218) w wybranych modelach Opla Astra (H i J), Combo, Corsa (C i D), Meriva, Mokka i Zafira (B) oraz bliźniaczych konstrukcji Chevroleta Cruz i Trax, jak i Hondy Civic (VII) zaleca się używanie nowego kołka ustalającego położenie w bloku silnika.
Jednocześnie należy przestrzegać wymienionej przez SKF kolejności wymiany:
Jednocześnie specjaliści z SKF zalecają dwukrotne obrócenie wału korbowego, w celu potwierdzenia prawidłowego ułożenia napinacza i paska rozrządu (wykluczenie niewspółosiowości), jak i samej sprężynki.
Nowy kołek ustalający położenie napinacza rozrządu dostarczany jest z zestawami SKF VKMA 05609 i 05700, które odpowiadają oryginalnie montowanym pozycjom GM OE 56 36 403, 56 36 739, 97249944 i 97249945 oraz Honda 14530-PLZ-D00.
W przypadku wątpliwości, numer odpowiedniej referencji SKF dla danego modelu samochodu można sprawdzić w katalogu TecDoc lub poprzez aplikację dostępną na urządzenia mobilne z system Android lub iOS z możliwością zeskanowania kodu QR.