Zintegrowany moduł napędowy BorgWarner do Mustanga Mach-E | MOTOFAKTOR

Zintegrowany moduł napędowy BorgWarner do Mustanga Mach-E

person Adrian Januszkiewicz 6/08/2020

BorgWarner ogłosił, że buduje mocny zintegrowany moduł napędowy (iDM) dla nowego, całkowicie elektrycznego SUV-a Forda Mustanga Mach-E.

Moduł iDM ma być dostarczany w komplecie z systemem zarządzania temperaturą BorgWarner i skrzynią biegów zintegrowaną z silnikiem i energoelektroniką od innych dostawców.

Nasza wiedza na temat integracji układów w połączeniu z biegłością w zakresie przekładni pozwala nam projektować moduł iDM, który jest łatwy w montażu i działa tak cicho, jak to tylko możliwe, co jest jeszcze ważniejsze w pojazdach zelektryfikowanych. Podobnie jak Mustang Mach-E, nasz moduł iDM jest stworzony, aby ekscytować kierowców pragnących ekologicznej, ekscytującej jazdy. Cieszymy się, że możemy ponownie współpracować z Fordem, tym razem w celu dostarczenia wysokiej jakości, czystego i wydajnego rozwiązania napędowego. dr Stefan Demmerle prezes i dyrektor generalny BorgWarner PowerDrive Systems

 

BorgWarner był w stanie wykorzystać swoje doświadczenie w zakresie skalowalnego i modułowego podejścia do iDM, aby dostarczyć ten niestandardowy moduł napędowy, który spełnił surowe wymagania Forda. W odróżnieniu od innych jednostek BorgWarner eGearDrive, przekładnia wbudowana w iDM nie wykorzystuje przekładni równoległej, zamiast tego ma koncentryczną konstrukcję z wyjściami na tej samej osi co silnik elektryczny, co daje bardziej kompaktową obudowę. Wysokowydajna skrzynia biegów firmy umożliwiać ma wydajną, płynną jazdę, która może przenosić 4 278 Nm momentu obrotowego osi i prędkości wejściowe do 13 800 obr./min.

 

Dodatkowo BorgWarner zaprojektował i zapakował zintegrowany moduł wraz z wydajnym rozwiązaniem chłodzenia i smarowania, aby zapewnić optymalne zarządzanie ciepłem w całym układzie iDM, a wszystko to w ramach jednego kompaktowego zespołu. Poza wszechstronną architekturą iDM firma zapewnia wysoki poziom integracji, wysoką wydajność systemu oraz optymalną charakterystykę hałasu, wibracji i szorstkości.

 

iDM ma być dostarczany do napędzania konfiguracji z napędem na tylne koła i wszystkie koła w Mustangu Mach-E. W wersji GT z napędem na wszystkie koła BorgWarner dostarczać ma dodatkową jednostkę napędową, która napędzi również przednie koła. Rozpoczęcie produkcji planowane jest na ten rok.

 

Źródło: BorgWarner

user photo

Autor

Adrian Januszkiewicz

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).