ZF zwiększa działania na rzecz różnorodności i integracji | MOTOFAKTOR

ZF zwiększa działania na rzecz różnorodności i integracji

person Adrian Januszkiewicz 9/03/2021

ZF zobowiązuje się do promowania i wspierania różnorodności wśród swoich pracowników.

Aktualna transformacja w przemyśle motoryzacyjnym oraz wnioski płynące z trudnego okresu pandemii, podkreślają znaczenie wysoce zróżnicowanych i inkluzywnych zespołów oraz ich wpływ na długoterminową innowacyjność, satysfakcję pracowników i sukces biznesowy. W tym kontekście firma ZF wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności poprzez określenie nowych wskaźników (KPI) oraz globalne podejście do wspierania różnorodności i integracji

Zróżnicowane przywództwo i zespoły są niezbędne, aby móc przewidywać zmiany, mieć nowe pomysły i podejmować właściwe decyzje z korzyścią dla całej firmy. Jako firma technologiczna działająca w szybko zmieniającej się branży i w bardzo złożonym środowisku, rozumiemy, że różnorodność jest niezbędna, aby utrzymać się w czołówce innowacji i zmierzyć się z czekającymi nas zmianami. Sabine Jaskula członkini Zarządu ZF odpowiedzialna za działy HR i prawny

 

W związku z tym firma ZF wyznaczyła nowe cele w niektórych obszarach.

Na przykład, naszą ambicją jest zwiększenie udziału kobiet na stanowiskach kierowniczych globalnie do 20 procent w perspektywie średnioterminowej i poprawa różnorodności etnicznej wśród kandydatów do pracy. Obecnie na niektórych rynkach już przekroczyliśmy ten próg, ale chcemy to zrównoważyć na całym świecie. Sabine Jaskula

 

Aby pomóc w realizacji celów w zakresie budowania zróżnicowanej kadry, firma ZF powiększyła ostatnio swój zespół ds. różnorodności o nowe, globalne stanowisko ds. różnorodności oraz stworzyła odpowiednie zespoły działające na całym świecie. Ich zadaniem jest promowanie i wspieranie bardziej zróżnicowanego sposobu myślenia w całej firmie – m.in. poprzez takie inicjatywy, jak dedykowane sesje szkoleniowe mające na celu zmniejszenie nieświadomych uprzedzeń, przewodnik ZF Diversity Guide zawierający szkolenia i materiały edukacyjne oraz wiele innych.

Nasza koncentracja na różnorodności jest właściwym krokiem w kierunku stworzenia inkluzywnego miejsca pracy odzwierciedlającego różnorodność otaczającego nas świata. Jest też kluczem do wspierania innowacyjności i doskonalenia naszej transformacji biznesowej. Chodzi o budowanie i pielęgnowanie kultury, w której inkluzywność jest odruchem, a nie tylko inicjatywą. Sabine Jaskula

 

Firma ZF nawiązała niedawno współpracę z organizacją Center for Automotive Diversity, Inclusion and Advancement (CADIA) w celu rozwijania kultury różnorodności, równości i integracji na terenie Stanów Zjednoczonych. Firma ZF jest również wieloletnim partnerem organizacji Charta der Vielfalt w Niemczech. Stowarzyszenia te podkreślają zaangażowanie ZF w poprawę różnorodności, równości i integracji (Diversity, Equity and Inclusion: DEI). ZF będzie korzystać z ich wsparcia w zakresie dostarczania narzędzi, szkoleń i pola do dyskusji na temat DEI. Jednocześnie będą one wspierać firmę w docenianiu różnorodnych talentów, wprowadzaniu systematycznych zmian i osiąganiu celów związanych z różnorodnością i integracją w nadchodzących latach.

 

Źródło: ZF

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).