ZF opracuje nowoczesną automatyczną skrzynię biegów dla BMW | MOTOFAKTOR

ZF opracuje nowoczesną automatyczną skrzynię biegów dla BMW

Firma ZF wygrała w przetargu zlecenie warte miliardy euro na opracowanie ulepszonej 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów dla BMW.

Nowa generacja skrzyń biegów rozpocznie produkcję seryjną w 2022 roku w fabryce ZF w Saarbrücken, wiodącym zakładzie produkcyjnym automatycznych skrzyń biegów samochodów osobowych ZF. Firma planuje również rozpocząć produkcję technologii w kolejnych lokalizacjach, w tym w USA i Chinach w przyszłości.

Ten wygrany przetarg jest największym pojedynczym zamówieniem w historii ZF. Jeśli chodzi o elektryfikację samochodów osobowych, oprócz czystych napędów elektrycznych, potwierdza to naszą strategię koncentrowania się na hybrydach typu plug-in jako codziennym rozwiązaniu i rozwijania atrakcyjnych produktów w tych obszarach.

dyrektor generalny ZF - Wolf-Henning Scheider

Zoptymalizowana pod kątem elektryfikacji

Nowa 8-biegowa automatyczna skrzynia biegów może być montowana w prawie wszystkich klasach pojazdów z konfiguracją napędu zblokowanego z przodu. Innowacją techniczną ulepszonej układu jest integracja z napędem elektrycznym.

Konsekwentnie optymalizowaliśmy naszą 8-biegową automatyczną skrzynię biegów zgodnie z przyszłymi wymogami w zakresie e-mobilności. „Dzięki modułowej konstrukcji wykorzystującej różne elementy rozruchowe, hybrydowa przekładnia nowej generacji oferuje elastyczne rozwiązanie, które jest odpowiednie dla wszystkich samochodów osobowych - zarówno konwencjonalnych, jak i elektrycznych. Zamówienie opierało się na tym, że klient postrzega naszą technologię jako zrównoważone rozwiązanie napędowe dla swoich pojazdów, które wspiera ich w osiąganiu celów w zakresie emisji CO2. Ponadto możliwość łatwej zmiany z jednego wariantu transmisji na inny pozwala naszemu klientowi elastycznie reagować na wymagania rynku. Oprócz znacznego potencjału oszczędności CO2, ten wysoki stopień elastyczności powoduje duże zainteresowanie naszym układem przeniesienia napędu. Prowadzimy bardzo obiecujące rozmowy z innymi klientami. Zamówienie wzmacnia również znaczenie naszej globalnej sieci produkcyjnej. Po rozpoczęciu produkcji w Saarbrücken w 2022 r., będziemy również produkować przekładnię następnej generacji dla dalszych klientów w naszych lokalizacjach w Gray Court w USA i Szanghaju w Chinach.

członek zarządu ZF odpowiedzialny między innymi za technologię przeniesienia napędu i e-mobilność - Michael Hankel

 

Źródło: ZF Group

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).