Wyszukiwarka Shell LubeMatch zyskała nowe funkcje, stała się prostsza w obsłudze i jest przystosowana do urządzeń mobilnych.
Wprowadzenie nowych i udoskonalenie dotychczasowych funkcji Shell LubeMatch jest efektem bliskiej współpracy z naszymi klientami. Użytkownicy zyskali innowacyjne narzędzie, które skraca do minimum czas poświęcony na dobór odpowiedniego oleju do danej maszyny, samochodu czy motocykla oraz pomaga podejmować decyzje związane z zakupem środków smarnych.
Dyrektor Sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska - Łukasz Radzymiński
Nowa wersja Shell LubeMatch zapewnia klientom dostęp do szybszej i prostszej w obsłudze wyszukiwarki pojazdów, przejrzystych opisów produktów, w tym porównania zalecanych olejów, oraz funkcji „gdzie kupić?”. Co więcej, narzędzie zostało wzbogacone o funkcję zapisywania rekomendacji – użytkownicy mogą teraz dodawać pojazdy oraz rekomendowane produkty smarne do ulubionych. Dzięki temu zyskują stały dostęp do tych danych, a w razie potrzeby mogą je wydrukować. Z Shell LubeMatch można korzystać zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.
Jak wynika z badania ,,Drogowa dżungla, czyli Polak za kierownicą” przeprowadzonego na zlecenie Shell, aż 55% kierowców samodzielnie wybiera olej do swojego samochodu.
Źródło: Shell