Wysyp nagród w wiosennej akcji MultiBonusy REPXPERT | MOTOFAKTOR

Wysyp nagród w wiosennej akcji MultiBonusy REPXPERT

Portal REPXPERT firmy Schaeffler skierowany do warsztatów samochodowych wystartował z kolejną akcją promocyjną MultiBonusy REPXPERT.

Wystarczy zapisać się do akcji i w czasie jej trwania rejestrować oraz wymieniać punkty bonusowe, pochodzące z QR kodów na opakowaniach produktów Schaeffler, na wyselekcjonowane gratisy. Na uczestników czeka aż 250 wyjątkowych nagród, w tym telewizory, kamery sportowe, przenośne odkurzacze, grille elektryczne, lodówki turystyczne czy kurtki soft shell.

Akcja MultiBonusy REPXPERT trwa 6 tygodni, od 3 marca do 13 kwietnia 2025 roku i skierowana jest do użytkowników programu lojalnościowego oraz portalu REPXPERT (www.repxpert.pl). Organizatorem promocji jest Schaeffler Vehicle Lifetime Solutions, jednostka biznesowa grupy Schaeffler, producenta wiodących marek części zamiennych oraz rozwiązań naprawczych LuK, INA i FAG. W akcji wiosennej szczególnie promowana jest linia FAG obejmująca produkty z kategorii zawieszenia, układu kierowniczego oraz łożysk.

Promocja MultiBonusy REPXPERT jest jednym z elementów kampanii komunikacyjnej wspierającej linię FAG. FAG jest jedną z naszych flagowych marek, która się dynamicznie rozwija zarówno jeśli chodzi o szerokość oferty, jak i dostępność oraz udziały rynkowe – warto wspomnieć, że od lutego została włączona do sieci dystrybucyjnej Inter Cars. Chcąc podkreślić jej wyjątkowość, użytkownicy REPEXPERT otrzymają podwójne punkty bonusowe za wszystkie produkty FAG, dzięki czemu zdobywanie nagród w akcji będzie jeszcze łatwiejsze” – mówi Agnieszka Szwaj, Marketing Team Lead na region Europy Środkowowschodniej w Schaeffler Vehicle Lifetime Solutions Poland.

Aby zdobyć jedną z 250 nagród, wystarczy regularnie rejestrować punkty z produktów marek grupy Schaeffler aplikacją REPXPERT (do pobrania w App Store oraz Google Play). Należy zeskanować QR kod znajdujący się na opakowaniu i dodać punkty do konta użytkownika portalu REPXPERT. W promocji liczą się tylko punkty zgromadzone w okresie jej trwania, które uczestnik może wymienić na dowolną liczbę nagród.

Warsztaty samochodowe to bardzo aktywna grupa odbiorców, otwarta na nowości i nowe projekty marketingowe. Baza aktywnych użytkowników, którzy kolekcjonują punkty zeskanowane z opakowań naszych produktów cały czas rośnie, co oznacza, że widzą oni realne korzyści dla siebie i swoich warsztatów. Schaeffler OneCode na opakowaniu to nie tylko łatwiejsze kolekcjonowanie punktów, ale także szybki dostęp do wszystkich użytecznych informacji technicznych o produkcie” –  mówi Konrad Habit, odpowiadający za rozwój programu lojalnościowego Shaeffler REPXPERT w Europie.

Portal REPXPERT (www.repxpert.pl) oferuje kompleksowe wsparcie dla mechaników takie jak: instrukcje montażu, szkolenia, katalog online umożliwiający poprawny dobór części oraz informacje o narzędziach specjalnych. Szczegółowe zasady dotyczące Akcji „MultiBonusy REPEXPERT” dostępne są w regulaminie na stronie www.multibonusy-repxpert.pl, portalu www.repxpert.pl oraz na profilu Facebook Schaeffler REPXPERT Polska.

Źródło: Shaeffler

 

Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami? 

belka Wiadomości Google