Początek roku to w przypadku wielu projektów czas podsumowań i ustalania celów na kolejne miesiące. Nie inaczej jest w przypadku sieci Q Service Castrol.
Potwierdzeniem tych słów jest zrealizowana w ostatni weekend lutego “Wirtualna konferencja Q Service Castrol”. Spotkanie to było nawiązaniem do corocznego balu sieci, który w tym roku, ze względu na sytuację epidemiologiczną, nie mógł zostać zorganizowany w tradycyjnej formule.
Tworząc naszą sieć od początku zakładaliśmy, że będziemy współpracować z serwisami w sposób partnerski i transparentny. Z tego powodu zależało nam na tym, aby podsumować cały 2020 roku i przedstawić nasze plany rozwoju projektu na kolejne miesiące. Zorganizowaliśmy profesjonalne studio i w ciągu 90 minut skrupulatnie przeszliśmy punkt po punkcie, omawiając każdy detal funkcjonowania sieci. Całość w naszej ocenie wyszła bardzo profesjonalnie, co zdają się potwierdzać opinie klientów.
Marta Ciesielska
Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars, odpowiedzialna za rozwój projektu
Pomimo niezwykłych warunków wspólnie udało się nam zrealizować wiele akcji i powiększyć zespól Q Service Castrol o 160 warsztatów. Dlatego szukaliśmy sposobu na kontakt ze wszystkimi oraz wyróżnienie najlepszych serwisów. Jesteśmy przekonani, że tegoroczna oferta wpłynie pozytywnie na współpracę z dotychczasowymi warsztatami oraz zachęci kolejne firmy do przyłączenia się do naszej sieci. Mamy nadzieję, że w niedługim czasie zobaczmy się w terenie, a za rok - na balu.
Tarek Hamed
Marketing Manager Castrol w Europie Centralnej i Wschodniej
Podczas 90 minut serwisy zrzeszone w sieci mogły dowiedzieć się o wszystkich aspektach związanych z planami Q Service Castrol, zrealizowanymi celami, a także o nowych partnerze, który wkrótce zostanie ogłoszony szerszemu gronu.
W spotkaniu wzięli udział zarówno przedstawiciele Inter Cars i Castrol, ale także firm partnerskich: Continetal, ATE, ZF Aftermarket i Varta.
Całość została zrealizowana z zachowaniem najwyższych standardów i pełnego reżimu sanitarnego.
Źródło: Inter Cars