Wielton usprawnił wywrotki | MOTOFAKTOR

Wielton usprawnił wywrotki

person Adrian Januszkiewicz 22/12/2022

Flagowe wywrotki marki Wielton przeszły szereg modernizacji i ulepszeń.

 

 

Po przeprowadzeniu wywiadów z klientami i analiz trendów technologicznych, Wielton zdecydował się wprowadzić zmiany w swoich wywrotkach przy jednoczesnym zachowaniu ich dotychczasowej funkcjonalności.

Wzmocnienie konstrukcji w modelach Bulk Master i Weight Master

Nowe usprawnienia wprowadzone w modelach Bulk Master i Weight Master polegały, między innymi, na wzmocnieniu konstrukcji skrzyni ładunkowej, dzięki wprowadzeniu nowego, sztywniejszego i grubszego obrzeża skrzyni oraz większego zagęszczenia poprzeczek podłogi. Dla skrzyń z klapą do czoła zmieniony został także słup tylny na węższy, co wpłynęło na zwiększenie światła rozładunku portalu tylnego. Obrzeże górne zyskało kształt skośny do wnętrza skrzyni, niwelując problem zalegania materiału. Natomiast w obrzeżu tylnym postawiono na grubszą ściankę wewnętrzną i profil o łagodniejszym kącie natarcia, dzięki czemu element ten stawia mniejszy opór podczas rozładunku i redukuje możliwość jego nadmiernego wycierania. Ponadto, wzmocniono narożnik ściany przedniej i wprowadzono nowy standard rozstawu poprzeczek podłogi, a także zainstalowano funkcjonalną drabinkę wysuwaną spod skrzyni.

 

Dodano także nową opcję w ofercie w postaci klapo-drzwi jednoskrzydłowych w modelu Bulk Master. Wprowadzone zmiany przyczyniły się do zwiększenia trwałości, niezawodności i żywotności naczep wywrotek marki Wielton. Aspekt wprowadzonych zmian konstrukcyjnych jest ważny w modelu Weight Master, który znajduje zastosowanie zarówno w transporcie materiałów budowlanych, ładunków paletowych, worków typu big-bag, jak i płodów rolniczych. Wprowadzone zmiany mają także szczególne znaczenie w modelu Bulk Master przeznaczonego do przewozu produktów rolnych, nawozów czy biomasy, a zatem często wykorzystywanego w wymagających warunkach terenowych.

 

Nie ustajemy w rozwoju i modernizujemy nie tylko nasze fabryki, ale również produkty w trosce o komfort, bezpieczeństwo i zadowolenie naszych klientów. Wprowadzamy kolejne zmiany optymalizacyjne i użytkowe w naszych naczepach wywrotkach. Nieustannie zwiększamy konkurencyjność swoich produktów, potwierdzając tym pozycję wiodącego producenta naczep na polskich i europejskich rynkach. Wsłuchujemy się w głosy dobiegające z rynku i wyciągamy celne wnioski. Kierowani doświadczeniem, dzięki wielu szytym na miarę produktom zmieniamy się na lepsze dla naszych klientów – mówi Łukasz Trzeciakiewicz, Product Manager Wielton SA.

Naczepa Wielton Bulk Master

Modernizacja skrzyń wywrotek stalowych i aluminiowych

Wieluński producent, aby oferować swoim klientom produkty jak najwyższej jakości zdecydował się na masową modernizację skrzyń w swoich wywrotkach. W tym celu wdrożył we wszystkich aluminiowych wywrotkach HP wzmocnioną konstrukcję podłogi skrzyni oraz zmianę profilu jej podłużnic i porzeczek. Wprowadził także nową opcję zamykania – klapę hydrauliczną.

 

Z kolei w stalowych wywrotkach HP Wielton zmienił budowę skrzyni ładunkowej, wprowadzając masywniejsze obrzeże górne. W wyniku tego zrezygnowano z belki i łańcucha spinającego burty. Podobnie jak w wywrotkach aluminiowych, w stalowych naczepach HP wdrożono klapę hydrauliczną jako jedną z opcji zamykania skrzyni.

 

Ponadto, we wszystkich wywrotkach Wieltonu wprowadzono nową, uniwersalną konstrukcję balkonu roboczego (z dwiema możliwościami konfiguracji wejścia – prawa/lewa strona) oraz zmieniono dociągi boczne klapy na bardziej funkcjonalne, z możliwością dociągnięcia kluczem do kół.

Rozwiązania niestandardowe poprawiające funkcjonalność

Wielton posiada w swojej ofercie szereg spersonalizowanych rozwiązań, w ramach niestandardowego wyposażenia, które znacząco poprawiają codzienne użytkowanie naczep wywrotek. Naczepy te mogą zostać wyposażone w pełni automatyczny dach przesuwny Hyva slideKAP z tylną belką samoczynnie się blokującą i nie wymagającą dodatkowych operacji zabezpieczających plandekę dachu ze strony kierowcy. Rozwiązanie to znacząco ułatwia pracę kierowców i poprawia ich bezpieczeństwo.

 

Klienci mają także do dyspozycji zderzak ściany przedniej do transportu palet i worków typu big-bag. Zderzak ten symuluje pionową ścianę przednią i zapobiega przemieszczaniu się towarów do przodu podczas jazdy lub gwałtownego hamowania.

 

W ofercie Wieltonu znajduje się także wkładka teflonowa QuickSilver eliminująca problem przywierania i przymarzania materiałów sypkich, a dzięki temu zapewniająca szybszy i bezpieczniejszy wyładunek.

 

Wieluński producent naczep oferuje także wkładkę stalową, jako dodatkowe rozwiązanie wspierające transport budowlany, która pozwala na załadunek asfaltu i grubszego kruszywa, minimalizując ryzyko uszkodzenia skrzyni ładunkowej wykonanej z aluminium. Rozwiązanie to stanowi kompromis pomiędzy lżejszą skrzynią aluminiową podatną na uszkodzenia a cięższą skrzynia stalową.

 

Wielton proponuje też klientom ciekawe rozwiązanie dla transportu rolniczego w postaci hamaka do warzyw. Hamak został stworzony do załadunku płodów rolnych, w szczególności jabłek, buraków i ziemniaków, aby zmniejszyć ryzyko ich stłuczenia. Ładowanie wywrotki z hamakiem odbywa się od przodu naczepy. Towar, który spada na plandekę zawieszoną około 2 m nad podłogą, jest amortyzowany przez hamak z jednej strony zamocowany na sztywno za pomocą łańcucha, a z drugiej strony na elastycznym ekspanderze. Dzięki temu plandeka ugina się pod ciężarem płodów rolnych, które zsuwają się i nie ulegają uszkodzeniu, spadając bezpośrednio na podłogę z wysokości 3 m.

 

Klienci w ofercie Wieltonu znajdą również pakiet rozwiązań do przewozu odpadów poubojowych, szlamu i odpadów. Pakiet ten zwiększa szczelność naczepy oraz zapobiega niekontrolowanemu przemieszczaniu lub wyciekowi towaru.

Naczepa Wielton Weight Master

Źródło: Wielton

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).