Układ rozrządu to serce prawidłowej pracy silnika – jego zużycie lub niewłaściwe działanie może prowadzić do kosztownych awarii, a nawet unieruchomienia pojazdu. W cyklu, który powstał we współpracy z firmą Hella, prezentujemy przypadki warsztatowe związane z diagnostyką i serwisowaniem rozrządu.
Do diagnostyki wykorzystano tester Mega Macs X firmy Hella Gutmann.
Zachęcamy do zapoznania się artykułami technicznymi dotyczącymi diagnostyki rozrządu:
1. Audi Valvelift System: https://www.motofaktor.pl/audi-valvelift-system-diagnostyka-testerem-mega-macs/
2. Błąd P3007, czujnik wałka rozrządu:
https://www.motofaktor.pl/kod-p3007-czujnik-walka-rozrzadu/
3. Uszkodzenia zmiennych faz rozrządu: https://www.motofaktor.pl/z-zycia-mechanika-uszkodzenia-zmiennych-faz-rozrzadu/
4. P0321 czujnik wału korbowego: https://www.motofaktor.pl/z-zycia-mechanika-p0321-czujnik-walu-korbowego/
5. Diagnostyka nastawników AVS: https://www.motofaktor.pl/z-zycia-mechanika-diagnostyka-nastawnikow-avs/
6. Błąd P0016 synchronizacja rozrządu: https://www.motofaktor.pl/nieprawidlowa-synchronizacja-rozrzadu-kod-bledu-p0016/
Chcesz być na bieżąco z informacjami? Obserwuj nas w wiadomościach Google: