Marka będzie zbierać zachęcać fanów do dzielenia się swoimi zdjęciami i historiami, związanymi z najpopularniejszymi modelami Volkswagena, jak Golf, Polo, Beetle, Passat, Tiguan i Touareg.
Przez pandemię odwołano wiele wydarzeń masowych, w tym planowane zloty fanów Volkswagena, dlatego organizujemy pierwszy Zlot Fanów marki na Facebooku. Chcemy zachęcić właścicieli aut naszej marki do dzielenia się zdjęciami czy historiami związanymi z nimi – wiemy, że sympatycy Volkswagena mają ich naprawdę wiele, co udowadniali dotąd niejednokrotnie m.in. za pośrednictwem mediów społecznościowych. Nasz zlot to dobra okazja, by zebrać szereg różnych wspomnień w jednym miejscu.
dyrektor marketingu marki w Polsce - Wojciech Usak
Finałem akcji, również na Facebook’u, ma być galeria zaprojektowana w stylu prawdziwego albumu. Zostaną w niej umieszczone najlepsze zdjęcia i historie udostępnione przez fanów. Galeria będzie stanowić podsumowanie wydarzenia. Autorem koncepcji Wirtualnego Zlotu Fanów jest agencja Feeders Agency, która od początku roku zajmuje się bieżącą obsługą kanałów social media marki Volkswagen.
Źródło: Volkswagen