Od początku listopada do końca lutego uczestnicy walczą o udział w ekskluzywnym wyjeździe szkoleniowym w jedno z dwóch proponowanych miejsc – w kierunku lodowca do doliny Stubai w Austrii lub w kierunku słońca na Maderę – wszystko w zależności od tego, czy są zwolennikami przedłużenia sezonu zimowego i wykorzystania tego czasu na narciarskie szaleństwa, czy też marzą już o ociepleniu i szybszym nadejściu wiosny.
Promocja skierowana jest do wszystkich klientów Auto Partner SA, którzy w odpowiednim czasie zarejestrowali się na platformie www.viptotrip.pl, na której poznali indywidualnie wyznaczone targety zakupowe na każdy miesiąc promocji. Punkty zbierane są za zakupy dokonane w sieci sprzedaży AP na wybranych liniach – produktach partnerów akcji. Uczestnicy nie rywalizują między sobą, a jedynie realizują indywidualne targety. Zrealizowanie targetu jest jednoznaczne z wygraniem nagrody – wyjazdu szkoleniowego w jedno z dwóch niesamowitych miejsc.
Wszystkim uczestnikom promocji VIP TO TRIP przypominamy, że już tylko niecałe dwa miesiące zostały na walkę o wyjazd na Maderę lub do Austrii – punkty za zakupy towarów partnerów akcji można zdobywać do 28 lutego 2019 r.
Regulamin promocji oraz szczegóły wyjazdów dostępne są na stronie promocji.
Partnerami akcji VIP TO TRIP 2018/2019 są: MaXgear, Quaro, Alco, Meyle, Japanparts, NK, Rymec, Bosch, ContiTech, Delphi, febi bilstein, Kayaba, NGK, MANN-FILTER.
Źródło: Auto Partner SA