Ursus: model C-380 najchętniej kupowanym ciągnikiem producenta | MOTOFAKTOR

Ursus: model C-380 najchętniej kupowanym ciągnikiem producenta

Ursus C-380 znalazł się na trzecim miejscu wśród najchętniej kupowanych przez Polaków ciągników w sierpniu 2015.
30/09/2015

Do osiągnięcia drugiego miejsca w stawce, w której na pierwszym miejscu znalazł się New Holland, a na drugim Zetor zabrakło trzech rejestracji. Jest to niewątpliwy sukces wprowadzonej w tym roku do sprzedaży ciągników Ursus serii „C”, która z miesiąca na miesiąc zyskuje coraz większe grono zadowolonych nabywców.

Ursus to jedyny polski producent ciągników, który jednocześnie jest partnerem polskiego rolnictwa oraz znaczącym pracodawcą. Wprowadzenie do oferty legendarnych ciągników serii C to kolejny, i jak pokazują statystyki dobry krok, w kierunku odbudowy najstarszej polskiej marki.

Prezes Zarządu Ursus S.A. - Karol Zarajczyk

 

Inauguracja ciągników Ursus serii „C” miała swój początek w czasie tegorocznych Targów Rolniczych Agrotech w Kielcach, gdzie zaprezentowano modele serii „C” w nowej odsłonie. Przy czym do sprzedaży spółka wprowadziła wtedy pierwszy z modeli Ursus C-380. Obecnie Ursus dysponuje 7 modelami tej klasy: C-350, C-360, C-380, C-380M, C-382, C-392 i C-3102. Rodzina ciągników oznaczona symbolem „C” została zaprojektowana i wykonana w całości przez polskich konstruktorów i inżynierów w centrum badawczym Ursus R&D w Lublinie. Maszyny są produkowane w lubelskiej fabryce w oparciu o podzespoły najwyższej jakości, którą gwarantują renomowane firmy europejskie takie jak Perkins, ZF czy Carraro.

Legendarne Ursusy serii "C", a zwłaszcza C-360 to produkty, które dominują na naszej wsi. Nowe modele ciągników są dostosowane technologicznie i cenowo do oczekiwań polskich rolników. Niskie koszty obsługi serwisowej modeli "C" to dodatkowy atut polskich produktów.

- Prezes Zarajczyk

 

Ursus S.A. spodziewa się dalszego wzrostu sprzedaży w kraju w związku z poszerzeniem oferty ciągników i dostosowaniem jej do oczekiwań polskich odbiorców. W ramach ekspansji zagranicznej spółka chce w bieżącym roku rozwinąć sprzedaż w krajach unijnych, w Europie Wschodniej, w krajach bałkańskich oraz w afrykańskich. W 2014 roku Ursus przeznaczył około 17 mln zł na rozwój oferty i rozbudowę zaplecza produkcyjnego. W bieżącym roku spółka planuje przeznaczyć kolejne 24 mln zł na inwestycje.

 

Źródło: Ursus

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).