Urodzinowa loteria Continental | MOTOFAKTOR

Urodzinowa loteria Continental

person Adrian Januszkiewicz 13/04/2021

Continental z okazji swoich jubileuszy przygotował dla partnerów biznesowych urodzinową loterię.

Continental, firma technologiczna i producent opon premium, obchodzi w tym roku 150-lecie działalności na świecie, a polski oddział koncernu 25-lecie. Z tej okazji dla partnerów biznesowych: odbiorców detalicznych, warsztatów wulkanizacyjnych i klientów flotowych uruchomiona została specjalna loteria.

Ten wyjątkowy jubileusz chcemy świętować wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi. Od 150 lat wytwarzamy najwyższej jakości opony. Od 25 lat oficjalnie oferujemy je w Polsce. Jednak doskonale zdajemy sobie sprawę, jak długą drogę muszą one przebyć, zanim trafią do użytkowników. Nasza loteria i nagrody to podziękowanie dla naszych klientów – dystrybutorów, sprzedawców, serwisów czy flot – za zaangażowanie, lojalność i dotychczasową współpracę. Pasja, znajomość produktów, fachowe doradztwo, troska o konsumenta – to bezcenny wkład w dystrybucję naszych produktów. Marta Oknińska Marketing Communications Manager Continental Opony Polska

Prosty mechanizm, wiele nagród

Loteria potrwa 25 tygodni. W tym czasie zaplanowano cotygodniowe losowanie jednej z 25 nagród głównych o wartości 10 000 zł. Na uczestników czeka ponadto 1000 nagród natychmiastowych i 100 nagród gwarantowanych.

Mechanizm został stworzony w taki sposób, aby szansę na zwycięstwo miały zarówno duże firmy, sprzedające ogromne ilości naszych opon, jak i niewielkie serwisy, lokalnie przyczyniające się do ich popularyzacji. Marta Oknińska

 

Jak wziąć udział w loterii? Wystarczy kupić opony marek z grupy Continental do samochodów osobowych, pojazdów ciężarowych, maszyn specjalistycznych lub rolniczych bezpośrednio od Continental Opony Polska lub jednego z dystrybutorów, a następnie zarejestrować dowód zakupu na stronie loterii: www.contiloteria.pl. Jedna opona to jeden los, który weźmie udział w losowaniu nagród głównych. Za każde 10 opon przyznawana będzie dodatkowo e-zdrapka, dająca szansę na zdobycie nagrody natychmiastowej. Uczestnicy mogą sobie też zapewnić nagrodę gwarantowaną, poprzez potwierdzenie zakupu 150 opon marki Continental.

25 lat w Polsce i nowa struktura organizacyjna

Continental Opony Polska funkcjonuje od 1996 roku. Początkowo firma miała zajmować się działalnością przedstawicielską, prezentacją szerokiej palety produktów koncernu Continental, nawiązywaniem kontaktów handlowych z polskimi firmami oraz nadzorem nad realizacją zamówień i dostaw. Kluczem do sukcesu Continental Opony Polska na przestrzeni lat jest polityka multibrandowości. Firma startowała z 5 markami i zatrudniała około 20 pracowników, z czego tylko 5 stanowiło zespół handlowy opon osobowych. Aktualnie polski oddział zatrudnia ponad 120 pracowników, a do dyspozycji klientów jest aż 14 marek opon.

 

Od 1 stycznia 2021 roku zmieniła się struktura organizacyjna polskiego przedstawicielstwa Continental – nowe rozwiązania są zorientowane na modele biznesowe klientów. Sprzedaż opon do pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych została zintegrowana w trzech nowych obszarach obejmujących: dystrybucję, sprzedaż detaliczną i sprzedaż flotową.

Uważamy, że kluczem do sukcesu jest jak najlepsze zrozumienie modeli biznesowych naszych klientów i aktywne wspieranie ich w stawianiu czoła wyzwaniom oraz dostosowywaniu się do trendów rynkowych. Dlatego zmieniamy także naszą polską organizację. Dariusz Wójcik Dyrektor Generalny Continental Opony Polska

 

Nowe podejście, oparte na modelach biznesowych klientów zamiast na produktach, dotyczy nie tylko sprzedaży, lecz wszystkich obszarów działalności. Zmiana podyktowana jest transformacją Continental w zakresie produkcji i sprzedaży opon w całym regionie EMEA – z dostawcy produktów w dostawcę innowacyjnych rozwiązań wspierających biznes klientów i odpowiadających na wyzwania przyszłości.

 

Źródło: Continental

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).