ADI jest jedną z głównych sieci w całym sektorze aftermarket. Grupa, z główną siedzibą w Brukseli, jest obecna w 49 krajach – w Europie, Afryce Północnej i Azji Środkowej – gdzie współpracuje z 24 partnerami, 600 dystrybutorami, 3 tys. punktów sprzedaży i siecią 10 tys. warsztatów.
Dzięki wysokiej jakości częściom na pierwsze wyposażenie, Grupa UFI Filters znajdzie się w gronie ponad 40 dostawców jednej z najbardziej prestiżowych sieci w branży aftermarket, która generuje zyski o wartości 7,5 mld euro w sektorze samochodów osobowych i pojazdów heavy duty.
Głównymi atutami pozwalającymi Grupie UFI Filters dołączyć do ADI są: obecność w sektorze OE z ponad 250 produktami pod wspólnymi markami z czołowymi producentami samochodów, innowacje technologiczne z 200 międzynarodowymi patentami, wysoki poziom sieci dystrybucji marek UFI i SOFIMA w Europie i poza nią, a także dalszy potencjał rozwoju działalności w skali globalnej.
Partnerstwo z ADI pozwoli UFI zwiększyć udział w rynku i obroty marek UFI i SOFIMA również poza Europą, a na najbliższe lata prognozowany jest dwucyfrowy wzrost sprzedaży.
Mamy świadomość, jak ważne są sieci dystrybucyjne i jesteśmy dumni z tego prestiżowego partnerstwa. Pozwoli ono na realizację strategii organicznego rozwoju Grupy UFI Filters, która od 2014 roku nawiązuje współprace z międzynarodowymi grupami. Chcemy pozycjonować się na rynku dzięki sile technologicznej i elastyczności logistycznej. Naszym dodatkowym atutem jest dostarczanie produktów na pierwsze wyposażenie dla najważniejszych marek w sektorze samochodów osobowych i pojazdów heavy duty. Onofrio Defina COO and Sales & Marketing Aftermarket EMEA Director UFI Filters
Jesteśmy zaszczyceni faktem, że UFI Filters dołącza do grona nowych dostawców. Dzięki temu możemy dalej realizować nasz stały cel, jakim jest poszerzanie oferty dla rynku aftermarket o produkty najwyższej jakości. Manuel Van Royen Managing Director ADI