Udany rok dla marki Bilstein w Polsce | MOTOFAKTOR

Udany rok dla marki Bilstein w Polsce

W 2020 roku Bilstein zanotował wzrost sprzedaży amortyzatorów na polskim rynku i zrealizował 2 ważne projekty.

Wydarzenia na świecie w 2020 roku mocno zaburzyły funkcjonowanie rynku motoryzacyjnego. Na kilka tygodni wstrzymano produkcję nowych samochodów, co przełożyło się także na sytuację tysięcy kooperantów. Jednym z nich jest firma Bilstein, dostarczająca na pierwszy montaż amortyzatory i moduły zawieszeń do samochodów osobowych i lekkich dostawczych.

 

W grę jednak nie mogło wejść zamknięcie fabryk, bowiem znaczna część produkcji przeznaczona jest na aftermarket. W tym segmencie marka Bilstein odnotowała wzrost sprzedaży w Polsce. Co ciekawe, na tle odpowiedników seryjnych amortyzatorów z gamy B4 Replacement uwypukliło się większe zainteresowanie ofertą B6 Performance. Z pozoru serie te niewiele różnią się od siebie, ale zalety Performance można poczuć dopiero podczas jazdy samochodem.

Za wzrostem sprzedaży stoją dwie przyczyny. Po pierwsze, w konfrontacji z epidemią, zamieniamy komunikację publiczną na własne środki transportu. Cieszy przy tym, że pomimo tych zawirowań kierowcy chcą i zwracają uwagę na stan techniczny swoich pojazdów. To ważne, bo amortyzatory są łącznikiem nadwozia z kołami i mają duży wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Po drugie to efekt naszego zaangażowania w sport motorowy. Od dwóch lat w Wyścigowych Samochodowych Mistrzostwach Polski wspieramy Gosię Rdest. BILSTEIN to nie tylko logo na kombinezonie, ale i zawieszenie pucharowego Leona Racer. Skojarzenie osiągnięć na torze z tym faktem przynosi nam wymierne korzyści.

brand manager marki Bilstein w Polsce - Tomasz Siemek

 

Pomimo licznych zawirowań i obostrzeń w minionym roku udało się także zrealizować kolejną edycję akcji z bezpłatnym testerem zawieszenia Bilstein. Z tej możliwości – w turze przed i po wakacyjnej – skorzystało ponad dwa tysiące polskich kierowców. I znów wyniki kontroli stanu amortyzatorów były na co najmniej satysfakcjonującym poziomie.

Miniony rok zmienił również plan naszych szkoleń technicznych. Tak jak wszyscy reagowaliśmy na bieżąco na zmieniającą się sytuację i bezpośrednie spotkania zamieniliśmy na formę on-line. Duże uznanie dla mechaników i przedstawicieli warsztatów, że znaleźli czas, aby uczestniczyć w naszych webinarach. W 2021 roku nie tylko utrzymamy ten sposób komunikacji, ale i zaprezentujemy nowy kompleksowy projekt.

doradca techniczny w firmie IHR Warszawa, przedstawiciela marki Bilstein w Polsce - Andrzej Wojciech Buczek

 

Źródło: Bilstein

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).