Trzy lata gwarancji na części EUROPART Premium Parts | MOTOFAKTOR

Trzy lata gwarancji na części EUROPART Premium Parts

person Adrian Januszkiewicz 7/04/2021

EUROPART oferuje od 1 kwietnia we wszystkich 27 krajach, gdzie posiada oddziały, 3 lata gwarancji na produkty marki EUROPART Premium Parts.

Za sprawą rozszerzonej gwarancji EUROPART wykracza poza ustawowy obowiązek gwarancyjny. Pod marką EUROPART Premium Parts firma EUROPART sprzedaje przede wszystkim części zamienne i materiały eksploatacyjne, które są bardziej ekonomiczną alternatywą dla oryginalnych części zamiennych w jakości OEM. Asortyment obejmuje około 7500 artykułów — począwszy od filtrów, poprzez części do chłodnic, elementy podwozia, układu hamulców i silnika, elementy elektryczne i oświetleniowe, narzędzia, wyposażenie warsztatów, aż po środki czyszczące oraz oleje posiadające atesty wszystkich największych producentów pojazdów użytkowych.

Poprzez wprowadzenie trzy letniej gwarancji podkreślamy, że jesteśmy absolutnie pewni jakości części marki EUROPART Premium Parts. Bardzo starannie wybieramy zarówno naszych dostawców, jak i artykuły obecne w naszej ofercie. Nasi technicy i specjaliści ds. jakości regularnie przeprowadzają kontrole jakości zgodnie z krajowymi i międzynarodowymi standardami. Rezultatem jest imponujący wskaźnik reklamacji na poziomie poniżej 0,02%. Ralf Stepputatis dyrektor Category Management EUROPART Holding

Filar strategii oferty EUROPART

Dzięki stale rosnącemu asortymentowi marki EUROPART Premium Parts, firma EUROPART zaspokaja rosnące zapotrzebowanie rynku na bardziej ekonomiczne alternatywy dla oryginalnych części zamiennych. Produkty marki własnej stanowią obecnie ważny filar strategii asortymentowej firmy EUROPART. Oprócz marki EUROPART Premium Parts stawiamy również na producentów części OEM. Tym samym dajemy naszym klientom możliwość wyboru: mogą wybierać z bogatego portfolio produktów sprawdzonych marek znanych producentów lub zdecydować się na markę EUROPART Premium Parts w jakości oryginalnego wyposażenia o bezkonkurencyjnym stosunku jakości do ceny. Ralf Stepputatis
Nasi technicy i inżynierowie nieustannie pracują nad dalszym rozwojem naszej własnej marki. Jakość produktów jest dla nas najwyższym priorytetem. Nie bez powodu marka własna EUROPART nosi nazwę przedsiębiorstwa. Odpowiednie działania całego zespołu związanego zarządzeniem naszą własną marką, znajdują odzwierciedlenie w niskim wskaźniku reklamacji. Wynik naszej pracy pragniemy świętować razem z naszymi klientami i dlatego oferujemy trzy lata gwarancji na produkty marki EUROPART Premium Parts. Heiko Trebus-Kühn kierownik ds. zarządzania jakością w EUROPART

Trzyletnia gwarancja dostępna we wszystkich oddziałach EUROPART

Artykuły EUROPART Premium Parts z trzyletnią gwarancją są od teraz dostępne we wszystkich punktach sprzedaży EUROPART w 27 krajach europejskich. Gwarancja obejmuje wszystkie początkowe wady fizyczne dla produktów EUROPART Premium Parts od daty zakupu 1 kwietnia. Gwarancja nie obejmuje np. uszkodzeń spowodowanych zużyciem, niewłaściwą instalacją lub użytkowaniem, wpływami środowiska i atmosferycznymi lub uszkodzeniami transportowymi. W przypadku uszkodzenia firma EUROPART gwarantuje naprawę, wymianę komponentu lub zwrot ceny zakupu.

 

Źródło: EUROPART

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).