Trend cyfryzacji mocny w sektorze B2B

person Adrian Januszkiewicz 1/08/2019

Cyfrowa sprzedaż i kanały komunikacji stają się coraz ważniejsze w sektorze B2B, a także w obszarze handlu z klientami biznesowymi i korporacyjnymi.

Obserwowane zmiany w zachowaniu klientów i nabywców stawiają przed producentami i hurtownikami wymagania co do wprowadzenia fundamentalnych zmian w procesach zaopatrzenia swoich klientów. Tylko wtedy, gdy cyfryzacja jest postrzegana jako szansa wykorzystywana ze zrozumieniem i zyskiem, dostawcy mogą nadal spełniać wymagania klientów.

 

Neutralna platforma B2B Tyre24 oferuje dostawcom z sektora motoryzacyjnego rynek, z pomocą którego mogą z łatwością dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej, uzyskać atrakcyjne prowizje ze sprzedaży, a także bez wysiłku poszerzyć obszar swojej działalności na całą Europę. Na platformie kształtuje się obraz motoryzacyjnego rynku wtórnego z ponad 10 milionami artykułów w segmentach opon, felg i samochodowych części zamiennych. Produkty są sortowane według trafności. W połączeniu z inteligentnym koszykiem, koszty wysyłki i terminy dostaw są obliczane w pełni automatycznie, zgodnie z wymaganiami klienta.

 

Jako wiodąca platforma w handlu częściami B2B , Tyre24 łączy 2000 dostawców z 40 000 potencjalnych nabywców w dziewięciu krajach europejskich i w ten sposób pośredniczy w rocznym obrocie o wysokości ok. 1 mld euro. Każdego dnia za pośrednictwem portalu przetwarzanych jest do 100 000 zamówień. Transakcje sprzedaży odbywają się pomiędzy sprzedającymi i kupującymi. W związku z tym Tyre24 nie obejmuje marży handlowych.

 

Ponadto Tyre24 nie sprzedaje żadnych towarów i dlatego nie konkuruje z dostawcami. Zakupy za pośrednictwem Tyre24 są przeznaczone wyłącznie dla zarejestrowanych i sprawdzonych pod względem wiarygodności kredytowej klientów biznesowych w odniesieniu do niewielkiej miesięcznej inwestycji. Dzięki temu Tyre24 oferuje środowisko do ukierunkowanego kojarzenia dostawców i klientów z branży motoryzacyjnej.

Uczciwe warunki

Rejestracja w serwisie Tyre24 jest bezpłatna dla dostawców. Podobnie, nie są pobierane żadne koszty inwestycyjne związane z zaprzestaniem dostaw towarów. Za sprzedaż towarów dostawca płaci prowizję jako procent od ceny sprzedaży albo prowizję zależną od typu sprzedanego produktu (np. opony, felgi, części samochodowe). Ponieważ tylko zarejestrowani i płacący abonament klienci biznesowi mogą robić zakupy na platformie, koszty transakcyjne dla dostawców są niezwykle niskie w porównaniu z konkurencją i czynią platformę niezwykle atrakcyjną podczas sprzedaży towarów.

Łatwe uczestnictwo

Artykuły są przekazywane do platformy w znormalizowanym formacie. Oprócz informacji o artykule (np. numer artykułu producenta, nazwa marki) przedstawiane są również informacje o cenie i dostępności. Dane ofertowe, zwłaszcza o cenie i dostępnej ilości, muszą być dostarczane przez dostawców w formacie CSV na serwer FTP serwisu Tyre24 do dalszego przetwarzania, a przede wszystkim muszą być regularnie aktualizowane.

 

Ponieważ Tyre24 ma dostęp do odpowiednich danych o artykułach i opisów części i akcesoriów poprzez centralnie zarządzaną bazę artykułów opartą na danych z TecDoc i DVSE, dostawcy nie muszą już przekazywać na portal żadnych szczegółowych informacji o swoich artykułach, z wyjątkiem informacji wymienionych powyżej.

 

Oferta części w Tyre24 koncentruje się obecnie na częściach eksploatacyjnych i naprawczych wykonanych z IAM i OES; podobnie jak w przypadku opon, główny nacisk kładzie się na znane na rynku marki używane z zainteresowaniem przez klientów warsztatowych i innych m. in. ze względu na ich wysoką jakość.

 

Źródło: SAITOW AG

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl