Toyota wprowadza nowe logo marki | MOTOFAKTOR

Toyota wprowadza nowe logo marki

person Adrian Januszkiewicz 21/07/2020

Toyota Motor Europe wprowadza nową identyfikację wizualną, w tym nową wersję logotypu firmy oraz czcionki i typografii.

Nowy design został opracowany z myślą o coraz bardziej różnorodnych klientach, których Toyota pozyskuje w związku z nieustannym poszerzaniem zakresu produktów i usług mobilnych. Identyfikacja wizualna ma pozwalać zachować spójność zarówno na wszelkiego rodzaju ekranach i urządzeniach mobilnych, jak i na fizycznych przedmiotach i płaszczyznach.

 

Projekt wizualny Toyoty wprowadzany w Europie został opracowany z myślą o przejrzystości i prostocie i opiera się na czterech podstawowych zasadach. Są to: patrzenie w przyszłość, synchronizacja z urządzeniami mobilnymi, wrażenia klasy premium oraz spójność dla wszystkich działów, jednostek biznesowych i submarek.

 

Nowe logo marki Toyota otrzymuje dwuwymiarowy design pozbawiony znaku słownego “Toyota”. Utrzymanie nazwy marki w logotypie nie jest konieczne, ponieważ emblemat Toyoty jest dobrze znany w całej Europie. Nowe logo jest proste, przejrzyste i nowoczesne. Zostało przystosowane do przestrzeni cyfrowej, a jednocześnie wygląda równie efektownie w świecie fizycznym.

 

Nowe logo będzie stosowane we wszystkich formach komunikacji, zaś obecny emblemat nadal będzie montowany na samochodach. Toyota utrzyma dotychczasową identyfikację graficzną stacji dealerskich w Europie. Zostanie ona jednak zweryfikowana z myślą o nowej strategii dla sieci dealerskiej Toyoty na 2025 rok.

 

Wprowadzany właśnie do użytku projekt wizualny obejmuje nową typografię oraz specjalnie opracowaną czcionkę Toyota Type, przystosowaną do wszelkich możliwych zastosowań on-line i w druku. To ma ułatwić rozwój marki w internecie oraz budowę systemu sprzedaży on-line na europejskim rynku.

 

Nowy logotyp ma zwiększać przejrzystość i ujednolica identyfikację wizualną Toyoty na różnych polach działalności. W tym samym celu Toyota wprowadza zmiany w nazwach niektórych jednostek biznesowych. Toyota Insurance Management otrzymuje nazwę Toyota Insurance Services, która jest lepiej dostosowana do wciąż rozwijających się usług internetowych i mobilnych. Program sprzedaży samochodów używanych Toyota Plus zmienia nazwę na Toyota Approved Used.

Opracowaliśmy nową identyfikację wizualną Toyoty z myślą o świecie jutra. Skupiliśmy się na nieustannym rozwijaniu kontaktu z klientami, aby jak najskuteczniej, na bieżąco informować ich o szybkim rozwoju Toyoty w najważniejszych dziedzinach – zelektryfikowanych samochodów, usług mobilnych i sprzedaży internetowej. Nowy design został opracowany, by ułatwić dotarcie do klientów na wielu różnych płaszczyznach kontaktu z marką. Po raz pierwszy zetkniemy się z nim przy okazji premiery innowacyjnego miejskiego hatchbacka Yarisa Hybrid czwartej generacji. Didier Gambart wiceprezydent ds. sprzedaży, marketingu i doświadczeń klientów Toyota Motor Europe

 

Źródło: Toyota

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).