Za nami początek października. Wiele wskazuje na to, że rozpoczęła się II fala pandemii COVID-19 i jeszcze dość długo z nami pozostanie. W związku z tym ProfiAuto podjęło decyzję o odwołaniu również przyszłorocznej edycji targów ProfiAuto Show.
Były też jednak bardziej pozytywne akcenty w tym tygodniu. ElectroMobility Poland, Polska Grupa Motoryzacyjna oraz Sieć Badawcza Łukasiewicz podpisały list intencyjny dotyczący bliskiej współpracy nad rozwojem aut elektrycznych IZERA. Przy tej okazji odbyło się też Walne Zgromadzenie Członków PGM, na którym wybrano zarząd na nową kadencję.
Bridgestone w regionie EMIA (Europa, Bliski Wschód, Indie i Afryka) dokonał zmian na kluczowych stanowiskach w obszarze sprzedaży.
Komisja Europejska nałożyła na Brose i Kiekert grzywnę w łącznej wysokości 18 mln euro za udział w dwóch kartelach dotyczących dostaw systemów zamykania samochodów. Przed Sądem Krajowym w Monachium po 5 latach od wykrycia Dieselgate stanie były szef Audi, Rupert Stadler.
Philips zaprezentował nową generację retrofitów LED, wszedł w życie obowiązek składania jednego pliku JPK_VAT z deklaracją, a tzw. Estoński CIT przeszedł konsultacje z biznesem. W zakładzie Marelli w Sosnowcu doszło do podwyżek dla pracowników po konsultacjach ze związkami zawodowymi.
We współpracy z PKO Leasing HART zaczął oferować usługi leasingu urządzeń i wyposażenia warsztatowego. Castrol rozpoczął kampanię Miesiąc Mechanika, która ma pomóc niezależnym warsztatom samochodowym w Polsce zwiększyć dochody i docenić profesjonalizm ich pracowników.
Inter-Team wprowadził nową aplikację – Mój Warsztat – stworzoną specjalnie dla osób zarządzających warsztatami samochodowymi. Adam Małysz i ZF Aftermarket kontynuują współpracę, której kolejnym etapem jest kampania pod hasłem #zawódmechanik.
Texa organizuje facebookowy jesienny konkurs, w którym do wygrania w nim jest ozonator Air2 SAN. Z kolei Dębica S.A. znalazła się w czołówce Złotej Setki Firm Podkarpacia.