Za nami przedostatni tydzień stycznia 2021, który obfitował w kolejne wydarzenia w branży aftermarketowej i motoryzacyjnej. M.in. odbyła się III edycja Aftermarket Forum Online organizowanego przez Wolk After Sales Experts, którego polskim patronem medialnym był Motofaktor.pl. Grupa MTP ogłosiła kalendarz targów motoryzacyjnych na rok 2021, potwierdzając przy tym oficjalnie datę Poznań Motor Show.
Serwis AutomotiveSuppliers.pl przedstawił wyniki grudniowego “Barometru Dostawców Motoryzacyjnych w Polsce”. Z kolei Maciej Panek, właściciel firmy Panek Car Sharing, w oficjalnym oświadczeniu wyraził swoje rozczarowanie zapisami ustawy o elektromobilności.
Dane Licznika Elektromobilności PSPA i PZPM wskazały, że w Polsce po raz kolejny wzrosła liczba aut elektrycznych, a raport InsightOut Lab dla Volkswagena pokazał, że coraz więcej osób nad Wisłą jest przynajmniej chętna do zakupu własnego e-auta.
Eksperci Euler Hermes wycenili jakie straty finansowe mogą ponieść polskie firmy w wyniku Brexitu. W Kobierzycach spółka LG Energy Solution otrzymała wsparcie od Agencji Rozwoju Przemysłu S.A.na IV etap budowy swojej fabryki akumulatorów EV, która będzie największą tego typu na świecie.
Inter Cars rozpoczął kolejną edycję akcji MOTOPAKIET. Fabryka Bridgestone w Poznaniu wyprodukowała swoją 150-milionową oponę.
ZF zawarło z Wieltonem umowę współpracy, na mocy której dostarczy firmie z Wielunia rozwiązanie telematyczne TX-TRAILERPULSETM. Za to TMD Friction zostało dostawcą okładzin hamulcowych do tylnych hamulców w Volkswagenie ID.3.
Mahle udostępniło opcję zdalnego podglądu ekranu swoich urządzeń serii ATX urządzeniom mobilnym z systemami Android i iOS. Z kolei Magneti Marelli podało listę szkoleń na luty 2021.