W minionym tygodniu nie obyło się bez zamknięć. Continental podjął decyzję o zamknięciu swojego zakładu w Gifhorn do końca 2027 r. Z kolei Autoliv, aby przyspieszyć globalne redukcje kosztów i postanowiło zamknąć swoje oddziały w Elmshorn w Niemczech i Congleton w Wielkiej Brytanii.
W Parlamencie Europejskim został przyjęty tzw. „Chips Act”.
Grupa MTP i organizatorzy Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników podjęli decyzję o przedłużeniu współpracy.
Za to Inter Cars rozpoczął współpracę z Akademią Oponiarską PZPO w ramach szkoleń dla wulkanizatorów.
Stellantis przedstawił platformę STLA Medium, którą będzie stosować w swoich autach elektrycznych.
Bosch rozpoczął produkcję seryjną modułu zasilania opartego na ogniwach paliwowych.
Sieć Biedronka ogłosiła, że w ciągu półtora roku chce udostępnić na swoich parkingach 1,8 tys. punktów ładowania samochodów elektrycznych w 600 lokalizacjach w całej Polsce.
autoDNA rozszerzyło swoje raporty VIN o informacje o zastawach skarbowych.
Autor
Adrian Januszkiewicz
Aktualności
To był tydzień - najważniejsze wydarzenia w polskiej (i nie tylko) branży aftermarketowej w dniach 18 - 24 września 2023 r.
Syrena - zaprojektowane jako 4-osobowe „auto dla Kowalskiego” z określonym zadaniem zmotoryzowania powojennej Polski - od początku nie miała łatwego życia. Tym razem skupimy się na jej wersjach użytkowych.
Gości nadchodzącego KNM 2023 czeka szereg premier najnowszych modeli aut elektrycznych i wodorowych, ciężarówek oraz rozwiązań infrastruktury ładowania.
Zapisz się na newsletter główny
Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).
Zapisz mnie!
To był tydzień!
Strefa Ciężka
Subscribe to our newsletter
Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).
Sign me up!