To był tydzień! (12) | MOTOFAKTOR

To był tydzień! (12)

Najważniejsze wydarzenia w polskiej (i nie tylko) branży aftermarketowej w dniach 16-22 marca 2020 r.
22/03/2020

Miniony tydzień, to była zdecydowana reakcja przemysłu motoryzacyjnego na globalną pandemię koronawirusa. Nie inaczej sprawy wyglądały w Polsce.

 

Do firm dystrybuujących części samochodowe, które zmieniły sposób działania ze względu na bezpieczeństwo klientów i pracowników dołączyły: Motogama, Auto Land, Martex Truck, Motorol, Inter Parts, Hart, Opoltrans, ELIT Polska, Autos, Auto Partner SA, Hipol, Edpol, Auto-Partner oraz PSA Aftermarket.

 

Do nowej sytuacji musiały się przystosować również firmy zajmujące się produkcją części samochodowych. Valeo zachęca do korzystania ze swoich szkoleń online. Mahle zachęca swoich pracowników do pracy zdalnej. Fabryka opon Dębica wstrzymuje prace do 3 kwietnia. PZL Sędziszów zmienia tymczasowo profil działalności produkując maski ochronne dla pracowników służby zdrowia. Za to Liqui Moly decyduje się na specjalne premie dla wszystkich swoich pracowników na świecie.

 

Pandemia odbija się również na producentach i koncernach samochodowych. Produkcję wstrzymują m.in. europejskie fabryki FCA, PSA, Forda, Volkswagena, Toyoty, Rolls-Royesa, MAN-a, Scanii czy Porsche.

 

ITS wraz z PISKP sporządziły dla diagnostów wykaz dobrych praktyk przy przeglądzie technicznym pojazdu w dobie pandemii. Z kolei serwisy Grupy DBK wdrożyły nadzwyczajne procedury dla szybkiej i bezpiecznej obsługi.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).