Za nami pierwszy tydzień nowego 2021 roku, z którym chyba każdy z nas wiąże nadzieje na lepszy przebieg niż miało to miejsce z rokiem minionym. Mimo tego, że pandemia COVID-19 sprawiła, że rok 2020 był wymagający na wielu płaszczyznach, to wielu firmom udało się wyjść na plus. Tak było m.in. w przypadku Auto Partnera, Moto-Profilu z Profi Auto oraz Bilsteina.
Grupa Steinhof otrzymała wsparcie w ramach Polskiej Strefy Inwestycji i zrealizuje znaczące inwestycje w Tarnowie. Strategia Michelin na rzecz zwiększenia swojej konkurencyjności wdrażana we Francji przewiduje redukcję zatrudnienia lokalnych zakładów o nawet 2300 etatów.
Licznik członków grupy facebookowej „Mechanika Samochodowa – porady, wskazówki, diagnozowanie” stworzonej przez Inter Cars przekroczył 100 tys. członków.
Auto Partner otworzył nową filię w Elblągu, a Würth Polska sklep stacjonarny w Dąbrowie Górniczej.
Platforma Tyre24 została rozszerzona o nową funkcję ratingową dla zamówień. Z kolei projekt „ELAB – Miasto Czystego Transportu” znalazł się już na półmetku realizacji.
W minionym tygodniu Axalta zaprezentowała również raport najpopularniejszych kolorów aut w roku 2020.