Oferowane przez Herth+Buss przewody paliwowe, składające się z gumowej warstwy górnej z wkładką wzmacniającą, nadają się do przesyłu benzyny (E5, E10, E15, E85), oleju napędowego i biodiesla (B10, B20). Są odporne na działanie olejów, kwasów, ciepła, ozonu i czynników atmosferycznych. Ponadto nowe przewody paliwowe są zgodne z normą 73379-A1, która wymaga ciśnienia rozrywającego 50 barów.
Ponadto w ofercie Herth+Buss są przewody paliwowe zgodne z normą DIN 73379-B. Te przewody mają utwardzony splot. Nadają się do zasilania benzyną (E5, E10, E15, E85), olejem napędowym i biodieslem (B10 i B20).
Oprócz wyżej wymienionych przewodów paliwowych oferowane są również przewody paliwowe zgodne z DIN 73379-C-ECO. Te pozbawione ciśnienia przewody paliwowe są wykonane z gumy ECO (guma epichlorohydrynowa). Można je stosować do benzyny (E5, E10), oleju napędowego i biodiesla (B10, B20, B100). Przewody mają niską przepuszczalność, są bardzo elastyczne i odporne na wysokie temperatury. Zaletą jest to, że mogą być również używane jako przewody próżniowe.
W swojej ofercie przewodów Herth+Buss oferuje również łącznie 5 różnych przezroczystych węży z PVC.
Są one odpowiednie dla układu spryskiwacza szyby przedniej, wentylacji i przelewu wentylacyjnego i mają średnicę wewnętrzną 4, 5, 6, 8 lub 10 milimetrów. Uwaga: nie nadają się do przepływu paliwa!
Przewody AdBlue (SCR) mają również dobrą odporność na działanie ozonu, ciepła i czynników atmosferycznych. Herth+Buss oferuje tutaj dwie różne wersje o średnicy wewnętrznej 4 lub 6 milimetrów.
Źródło: Herth+Buss