Symfonia Prędkości Hankook 2021 | MOTOFAKTOR

Symfonia Prędkości Hankook 2021

Hankook za sprawą nagrania "Symfonia Prędkości 2021" po raz drugi z rzędu trafia do grona producentów teledysków.

Hankook stworzył Symfonię Prędkości w aspekcie współpracy z renomowanym zespołem wyścigowym FFF Racing Team. Obie firmy partnerskie połączyły siły aby rywalizować w tegorocznej edycji wyścigu ADAC Total 24h, wprowadzając na start Lamborghini Huracán GT3 EVO. Spektakularny teledysk ma na celu rzucić choć trochę światła, na brzmienie wyścigów samochodowych, przekazując uczucie jazdy i pasję do sportów motorowych poprzez zdjęcia wykonane na torze wyścigowym.

 

Komponując symfonię na podstawie dźwięków rozruchu silnika, przyspieszenia i zmiany biegów, odpowiednio zaadaptowanych przez inżynierów dźwięku, Hankook wymyślił sposób na przedstawienie tych brzmień z miłośnikami sportów motorowych i innymi zainteresowanymi osobami – pomimo dystansu, jaki obecnie narzuca nam pandemia.

Przedstawiając naszą drugą symfonię, tym razem przed słynnym wyścigiem, mamy na celu wysłać odrobinę nadziei i uzdrowienia. Mimo że pandemia nie została jeszcze stłamszona, na horyzoncie pojawiają się już obiecujące oznaki przyspieszenia odbudowy gospodarki. W odróżnieniu od naszego pierwszego projektu, jakim była zeszłoroczna symfonia, tegoroczne wideo nie traktuje o ciszy, jaka wciąż panuje na rozgrywanych na żywo imprezach, lecz przedstawia dźwięki prędkości i przyspieszania, a także nadzieję na ożywienie z tym związane. Celem nagrywania i inscenizowania dźwięku przejazdu potężnego samochodu wyścigowego, a także prezentacji jego estetycznego designu, czystej prędkości, uczucia jazdy, przyspieszenia i siły, jest dzielenie się radością i pasją, które się z tym wiążą.

prezes Hankook Tire Europe - Sanghoon Lee

„Symfonia Prędkości 2021” to dla Hankook kontynuacja sukcesu zeszłorocznej edycji symfonii, czyli „Symfonii Ciszy”. We współpracy ze światowej sławy skrzypkiem Davidem Garrettem, Hankook skomponował nową wersję oficjalnego hymnu UEFA Europa League jako wyraz swego wieloletniego partnerstwa z UEFA. Dzięki globalnemu zasięgowi 20 milionów wyświetleń, 55 milionom odsłon i zasięgowi wynoszącemu 27 milionów użytkowników, firma Hankook zakończyła milczenie na stadionie przed zeszłorocznym meczem finałowym spotkaniem UEFA Europa League.

 

Pierwsza edycja wideo miała połączyć kibiców emocjonalnym wybrzmieniem utworu, a także pokazać, że pomimo fizycznej odległości, jesteśmy teraz bardziej zjednoczeni. Aby uczcić zbliżający się nowy sezon piłkarski, teledysk z 2020 roku został niedawno ponownie zaprezentowany na kanałach mediów społecznościowych firmy Hankook, wzbogacony świeżymi zdjęciami z bieżącego sezonu, działając również jako zwiastun tegorocznej drugiej edycji.

ADAC TOTAL 24h Race na torze Nürburgring to wyścig dla samochodów GT i zmodyfikowanych (touringowych). Odbywa się na torach różnych wariantów od 1970 roku, a od 1984 roku na torach Nordschleife i Grand Prix. Przy długości wynoszącej 25 378 km i 89 zakrętach stanowi najdłuższy i przypuszczalnie jeden z najtrudniejszych torów wyścigowych na świecie.

 

Hankook planuje, by obok „Symfonii Ciszy 2020” i „Symfonii Szybkości 2021” powstaną w kolejnych latach następnie „Symfonie…”.

 

Źródło: Hankook

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).