Sukces platformy MEYLExperience | MOTOFAKTOR

Meyle miało okazję do wymiany doświadczeń z ponad 700 uczestnikami na cyfrowej platformie MEYLExperience.

Meyle prezentowało w ubiegłych tygodniach bestsellery i innowacje przeznaczone na rynek Independent Aftermarket w cyfrowej formule MEYLExperience. Po odwołaniu tegorocznych frankfurckich targów Automechanika firma hamburska marka w krótkim czasie zbudowała wirtualne stoisko targowe, które działało przez osiem tygodni.

 

Od 8 września, czyli tego samego dnia, kiedy pierwotnie miały rozpocząć się targi Automechanika we Frankfurcie, klienci i partnerzy mogli na interaktywnej, wirtualnej platformie w ramach MEYLExperience 2020 przekonać się o zaletach produktów i rozwiązań Meyle, a także nawiązać osobisty kontakt z ekspertami marki z działów sprzedaży, marketingu i zastosowań produktów.

Ostatnie tygodnie pokazały nam, że możemy zachwycać klientów także w formie cyfrowej. W MEYLExperience odtworzyliśmy dla klientów i partnerów z całego świata magię stoiska targowego w świecie wirtualnym, aby mogli za pośrednictwem platformy indywidualnie wymieniać się z ekspertami od produktów i opiekunami klienta Meyle informacjami na interesujące ich tematy. Widzimy duży potencjał w digitalizacji i planujemy w przyszłości dalej rozbudowywać tak nowatorskie rozwiązania, jak MEYLExperience. André Sobottka członek zarządu Meyle odpowiedzialny za sprzedaż, marketing i komunikację

 

W toku MEYLExperience eksperci Meyle przeprowadzili ponad 270 rozmów z ponad 700 uczestnikami z całego świata. Tę sprzyjającą komunikacji atmosferę targów stworzono w świecie wirtualnym dzięki opracowanemu we własnym zakresie rozwiązaniu cyfrowemu na bazie Microsoft Teams i znanych funkcji interakcji.

Najważniejsze cechy produktów i innowacje na niezależnym rynku części zamiennych

Na MEYLExperience hamburski producent zaprezentował aktualne bestsellery oraz nowe opracowania i innowacje ze świata Meyle w kreatywnej, emocjonującej i interaktywnej formie. W ramach MEYLExperience odbyła się m.in. premiera nowego filtra kabinowego Meyle-PD: wysokiej jakości materiał filtracyjny ze specjalnie impregnowanym węglem aktywnym chroni przed NOx i drobnym pyłem, zapewniając w ten sposób czyste powietrze we wnętrzu pojazdu. W trakcie indywidualnych sesji klienci i partnerzy mogli dopytać nie tylko o aktualności oraz istniejące rozwiązania i nowości Meyle, ale także przeprowadzić osobiste rozmowy z ekspertami z działów sprzedaży, marketingu i zastosowań produktów.

Pozytywne opinie klientów: zachęta do rozwijania cyfrowych formatów

Otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii od naszych klientów i partnerów, które potwierdzają słuszność naszej decyzji o organizacji wirtualnego stoiska targowego. Chociaż w tym roku nie mogliśmy osobiście i filiżanką kawy powitać naszych klientów i partnerów na stoisku targowym, to jednak dzięki platformie cyfrowej przeprowadziliśmy z nimi wiele interesujących rozmów. Chętnie też odwzajemnimy się pochwałami: nasi klienci i partnerzy ujęli nas tak masowym odzewem i tym, że wraz z nami tak bardzo dali wciągnąć się w ten format. André Sobottka

 

W przyszłości hamburski producent chce korzystać z platformy cyfrowej także przy innych okazjach. Przykładowo wkrótce ruszy cyfrowa platforma jako dodatkowy punkt obsługi klienta. Będzie tam można szybko znaleźć wszystkie istotne informacje o współpracy z przedsiębiorstwem. MEYLExperience otworzyło także nowe perspektywy przed cyfrowymi szkoleniami, odwiedzinami i przeglądem zagadnień ze świata Meyle.

 

Dystrybutorami części MeyleMeyle-HDMeyle-Original i Meyle-PD są Auto Partner S.A. oraz Inter Cars.

 

Źródło: Meyle

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).