Sieć Premio uruchomiła w Polsce sprzedaż opon online | MOTOFAKTOR

Sieć Premio uruchomiła w Polsce sprzedaż opon online

Za pośrednictwem platformy Premio klienci będą mogli nabyć opony marek z Grupy Goodyear i zarezerwować wybrane usługi samochodowe.

Nowa platforma e-commerce pozwala konsumentom zarówno na zakup opon Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava oraz Dębica i rezerwację terminu wymiany w wybranym serwisie Premio, jak również umówienie tzw. szybkich usług samochodowych na przykład ustawienia geometrii kół, wymianę oleju lub konserwację klimatyzacji. W razie potrzeby dodatkowe świadczenia serwisowe można zarezerwować i przeprowadzić przy okazji wymiany opon lub niezależnie jako samodzielną usługę.

Uruchomienie internetowej platformy sprzedażowej to naturalny krok w rozwoju naszej sieci. Od początku swojej działalności Premio stawiało sobie za cel oferowanie wysokiej jakości usług serwisowych oraz innowacyjnych rozwiązań odpowiadających na zmieniające się potrzeby rynku. Dzięki e-sklepowi konsumenci zyskają dostęp do szerokiej oferty produktów i usług oraz będą mogli skorzystać z pomocy zaufanego i sprawdzonego partnera serwisowego. To łatwy i wygodny sposób zakupu.

Dyrektor ds. Sieci Detalicznej Goodyear w regionie Europy Wschodniej - Piotr Nowakowski

Intuicyjna wyszukiwarka pozwala łatwo znaleźć odpowiednie opony. Po wyselekcjonowaniu najlepiej dopasowanego ogumienia można od razu przejść do umówienia montażu oraz dodatkowych usług serwisowych. Na stronie pojawią się dostępne propozycje terminów w serwisach Premio położonych najbliżej miejsca zamieszkania klienta.

 

Wszystkie koszty związane z zakupem i wymianą opon są opłacane online, a rezerwacja dedykowanych usług samochodowych zapewnia kompleksową obsługę podczas jednej wizyty. Po zakończeniu transakcji użytkownik otrzyma e-mailowe potwierdzenie rezerwacji, a na życzenie także smsowe przypomnienie o planowanej wizycie.

To kolejny krok Goodyear w kierunku oferowania wygodnych i innowacyjnych rozwiązań dla naszych konsumentów. Dzięki tej nowej platformie zapewnimy konsumentom większy komfort korzystania z usług Premio online.

Dyrektor ds. Marketingu Sieci Detalicznej w Europe - Eddy Geerdink

 

Nowa platforma Premio to także źródło cennych informacji dla kierowców, którzy w jednym miejscu znajdą fachowe porady dotyczące obsługi samochodu oraz doboru i użytkowania opon. Dzięki dedykowanym stronom konsumenci będą mogli również zapoznać się z ofertą usługową poszczególnych partnerów Premio.

 

Źródło: Goodyear

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).