Zanieczyszczenia, które przedostają się do wnętrza samochodu kumulują się w małej przestrzeni, przez co osiągają stężenia wyższe niż na zewnątrz. Dlatego filtr kabinowy należy wymieniać przy serwisowaniu klimatyzacji raz w roku lub co 15 000 km. Jak przekonać kierowcę, że warto zainwestować w lepszy filtr? Sprawdź te argumenty!
Kierowcy często pytają: „A ten filtr kabinowy to trzeba?”. Tak – trzeba. I to nie dlatego, że „tak wypada”, tylko dlatego, że powietrze w aucie może być bardziej zanieczyszczone niż na zewnątrz. Dlaczego? Bo zanieczyszczenia kumulują się w małej przestrzeni wnętrza auta, przez co ich stężenie jest wysokie. Bez skutecznego filtra, pasażerowie dosłownie wciągają to wszystko nosem – przez godziny, tygodnie, miesiące.
Dla Ciebie to prosta wymiana. Dla klienta – realna zmiana jakości życia dla całej rodziny. Bosch FILTER+ to więcej niż zwykły filtr. To zaawansowana technologia oczyszczania powietrza wewnątrz pojazdu:
Dlaczego warto polecać kierowcom lepszy filtr kabinowy? Oto konkretne argumenty:
1. Argumenty zdrowotne
Standardowe filtry kabinowe zatrzymają pyłki i większe zanieczyszczenia, ale nie ochronią przed wirusami, bakteriami, rozwojem pleśni, ani nie zatrzymają najmniejszych i najbardziej szkodliwych cząstek smogu PM 2.5 (które są tak małe, że przenikają z płuc bezpośrednio do krwi). Ma to szczególne znaczenie dla zdrowia dzieci, kobiet w ciąży, osób starszych i osób z chorobami układu oddechowego (takimi jak astma). Kierowcom samochodów rodzinnych warto polecać zaawansowane technologicznie filtry z serii Bosch FILTER+.
2. Bezpieczeństwo jazdy
Zatkany filtr kabinowy powoduje parowanie szyb – a wiadomo, że gorsza widoczność oznacza obniżenie bezpieczeństwa. Dodatkowo, kichając za kierownicą kierowca zamyka oczy i przy prędkości 100 km/h może przejechać nawet 20 m bez kontroli tego, co się dzieje na drodze. To realne zagrożenie dla bezpieczeństwa!
3. Komfort
W samochodzie spędzamy około 4 lat życia. Warto zapewnić sobie przyjemne warunki jazdy – oddychając czystym powietrzem, bez brzydkich zapachów, zanieczyszczeń i alergenów.
4. Ochrona układu klimatyzacji w samochodzie
Warto uświadomić klientowi, że jeśli nie chce wrócić wkrótce do warsztatu z usterką układu klimatyzacji, powinien mieć sprawnie działający filtr kabinowy.
Bosch zaleca wymianę filtra kabinowego raz w roku lub co 15 000 km, Najlepiej przy okazji serwisu klimatyzacji – czyli dokładnie wtedy, kiedy klient jest u Ciebie w warsztacie. Nie ma lepszego momentu, żeby zaproponować mu dodatkową ochronę przed wirusami i bakteriami, jaką daje Bosch FILTER+. A koszt filtra? Tyle, co wyjście z rodziną na dobry obiad.
Więcej informacji znajdziesz na filtrybosch.pl
Nie przegap wiosennych promocji w programie extra! Zarejestruj się do końca kwietnia i odbieraj nagrody za zakup filtrów Bosch. Sprawdź szczegóły na program-extra.pl
Artykuł sponsorowany przez Bosch