Ruszyła kampania radiowa Liqui Moly | MOTOFAKTOR

Ruszyła kampania radiowa Liqui Moly

Firma Liqui Moly Polska rozpoczęła kampanię radiową skierowaną do kierowców, którzy mają problemy z silnikiem lub skrzynią biegów i szukają zaufanego warsztatu.

Sieć Liqui Moly Pro Line Serwis zrzesza 125 warsztatów. Jest ona odpowiedzią marki na zapotrzebowanie na usługi powiązane o produkty Liqui Moly. Większość usterek współczesnych silników jest pochodną zanieczyszczeń, dlatego czyszczenie DPF, czyszczenie zaworu EGR, czyszczenie układu dolotowego, płukanie silnika czy płukanie automatycznej skrzyni biegów to, według Liqui Moly,  doskonała i tańsza alternatywa kosztownej naprawy.

 

Kampania radiowa będzie realizowana przez najbliższy miesiąc w rozgłośniach TOK FM i Rock Radio.

 

Źródło: Liqui Moly

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).