Rusza akcja promocyjna "Nie daj się przeoczyć 2.0" | MOTOFAKTOR

Rusza akcja promocyjna "Nie daj się przeoczyć 2.0"

Portal REPXPERT wystartował z drugim już sezonem popularnej w ubiegłym roku akcji "Nie daj się przeoczyć 2.0".

W ramach akcji promocyjnej przez 10 tygodni uczestnicy mają okazję zgarnąć po 100 nagród w każdym etapie dwutygodniowym – razem do wygrania jest aż 500 nagród! Akcja „Nie daj się przeoczyć 2.0” potrwa od 22 marca do 30 maja 2021. Przeznaczona jest dla użytkowników portalu REPXPERT.

 

Schaeffler, producent dobrze znanych marek LuK, INA i FAG, dla zwycięskich uczestników zabawy, przygotował wartościowe nagrody mające na celu skuteczną promocję serwisów samochodowych.

 

Aby wygrać jedną ze 100 nagród danego dwutygodniowego etapu, wystarczy regularnie rejestrować punkty z produktów wszystkich marek grupy Schaeffler: LuK, INA oraz FAG na www.repxpert.pl. Łącznie podczas trwania akcji można otrzymać aż 5 różnych nagród! Co 2 tygodnie inna nagroda. Każdy etap dwutygodniowy to odrębny ranking.

 

Uczestnicy akcji promocyjnej mają szansę na skompletowanie wyjątkowego zestawu nagród – do wygrania m.in. firmowa szlifierka kątowa (Milwaukee), podświetlany zewnętrzny kaseton LED, praktyczny odkurzacz przemysłowy.

To druga edycja dobrze znanej Akcji z 2020 roku "Nie daj się przeoczyć 2.0". Poprzednia Akcja została bardzo dobrze odebrana przez właścicieli warsztatów i mechaników, dlatego zdecydowaliśmy się ją powtórzyć także w tym roku. Jednak tym razem po raz pierwszy uczestnicy Akcji nie zobaczą nagród, które "przegapili", ale też nie poznają przyszłych nagród. Gramy tu i teraz! Uczestnicy będą musieli wykazać się żyłką hazardzisty! Zapnijcie pasy, usiądźcie za kierownicą, podjedźcie do linii startowej . . . zaczynamy Akcję NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ 2.0!

Marketing Manager w Schaeffler Polska - Joanna Ciszewska

 

Szczegółowe zasady dostępne są w regulaminie na stronie: www.niedajsieprzeoczyc.pl, portalu www.repxpert.pl oraz na profilu Facebook Schaeffler REPXPERT Polska.

 

Źródło: Schaeffler

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).