Rozwój sieci warsztatowej Q-Service | MOTOFAKTOR

Rozwój sieci warsztatowej Q-Service

Nowe, odświeżone logo, strategia na najbliższe lata oraz oficjalne wsparcie światowej marki - to zmiany dla warsztatów zrzeszonych w sieci Q-Service.

Pierwsze w tym roku spotkanie sieci Q-Service odbyło się 22 września w Hotelu Narvil w Serocku. Zgromadzeni goście wysłuchali informacji o planach organizacji zrzeszającej właścicieli warsztatów. Ogłoszono nie tylko strategię działań marketingowych na najbliższe lata, która ma na celu wypromowanie sieci w świadomości kierowców, lecz także zaprezentowano nowe, odświeżone logo. W trakcie konferencji ogłoszono zaangażowanie światowego potentata w działania sieci, dzięki czemu warsztaty współpracujące z Q-Service zyskają wsparcie globalnej marki. Zgromadzonych gości przywitał Prezes Zarządu Inter Cars S.A., Maciej Oleksowicz.

Inter Cars bardzo ceni sobie partnerstwo, w tym przede wszystkim partnerstwo z warsztatami samochodowymi. To Wy jesteście dla nas najważniejsi. Wszystko, co robimy, robimy dla Was. Oferujemy najlepszą dostępność części, serwis i obsługę – wszystko to po, aby współpracowało się nam jak najlepiej.

Prezes Zarządu Inter Cars S.A. - Maciej Oleksowicz

 

Na scenie pojawiła się także Marta Ciesielska, menedżer odpowiedzialny za nowy projekt Q-Service, która rozpoczęła główną prezentację. W trakcie jej wystąpienia można było usłyszeć, jak do tej pory wyglądał rozwój sieci serwisowych wspieranych przez Inter Cars, ile warsztatów jest obecnie w nich zrzeszonych, a także jakie zmiany zachodziły w poszczególnych sieciach. Zaprezentowano również wyniki badań pokazujących, jak klienci postrzegają poszczególne sieci serwisowe.

 

Kontynuacją jej wystąpienia była prezentacja Wojciecha Twaroga, Członka Zarządu Inter Cars, który przedstawił zgromadzonym gościom informacje o bieżącej sytuacji sieci Q-Service, a także przedstawił nowego partnera, który wspólnie z Inter Cars będzie wspierał warsztaty zrzeszone w sieci Q-Service.

Chcemy zaprosić Państwa do nowego otwarcia. W ofercie, którą dla Was przygotowaliśmy, zawarliśmy 20 lat doświadczenia zgromadzonego w trakcie istnienia sieci Q-Service. Jako partnera do ekspansji zaprosiliśmy markę, która będzie doskonałym wsparciem w naszych działaniach. Bardzo mocno wierzymy w efekt synergii.

Członek Zarządu Inter Cars S.A. - Wojciech Twaróg

 

Ewolucja marki Q-Service oznacza liczne zmiany. Pierwszą i najważniejszą będzie wprowadzenie zmodyfikowanej identyfikacji wizualnej. Nowe logo czerpie wszystko co najlepsze z dotychczasowego emblematu. Połączenie niebieskiego i zielonego z nowoczesnym designem, jasno wskazuje, że od tej pory Q-Service będzie marką konsumencką, nastawioną na jakość i profesjonalizm. W ślad za tymi zmianami idą również dodatkowe korzyści, takie jak liczne szkolenia dla mechaników czy bonusy i pomoc przy prowadzeniu warsztatów.

 

Spotkanie w Serocku było pierwszym z czterech, które do końca października odbędą się w pozostałych częściach kraju.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).