Równoległy debiut nowego Golfa i klocków Textar | MOTOFAKTOR

Równoległy debiut nowego Golfa i klocków Textar

Do wprowadzonej właśnie na polski rynek VIII generacji Volkswagena Golfa, Textar oferuje już zestaw klocków hamulcowych.

Golf zadebiutował w ofercie Volkswagena w połowie lat 70. ubiegłego wieku. Do tej pory, sumując siedem generacji i liczne wersje nadwozia, jego produkcja przekroczyła 35 milionów sztuk. Wynik ten daje mu miano jednego z najpopularniejszych modeli w historii motoryzacji.

 

W Polsce również cieszy się dużym zainteresowaniem. Od lat Golf plasuje się w top 10 sprzedaży nowych samochodów, niezmiennie też dominuje na rynku pojazdów używanych.

 

Popularność ta przekłada się na większe zapotrzebowanie na części zamienne. Textar oferuje do niego pełny zakres referencji klocków i tarcz hamulcowych. Nie inaczej jest z nową, ósmą generacją Volkswagena Golfa, która niedawno trafiła do sprzedaży.

 

Nowe klocki hamulcowe Textar (nr ref. 2568301) przeznaczone są na przednią oś modeli wyposażonych w silnik benzynowy 1.5 TSI (produkcja od 07/2019-) lub wysokoprężny 2.0 TDI (produkcja od 08/2019-). Wszystkie mają jednakowy wymiar 160,2 x 64,5 x 20,3 mm. Wyposażono je w innowacyjną podkładkę tłumiącą drgania Q+ oraz czujniki zużycia okładzin ciernych. W komplecie znajdują się cztery śruby mocujące.

 

W razie wątpliwości dotyczących doboru referencji Textar do konkretnego modelu samochodu, można skorzystać z katalogu online na stronie www.brakebook.com.

 

Źródło: TMD Friction

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).