Rola marketingu internetowego w warsztatach samochodowych – ankieta | MOTOFAKTOR

Rola marketingu internetowego w warsztatach samochodowych - ankieta

Zapraszamy do wypełnienia ankiety o znaczeniu marketingu internetowego w warsztacie samochodowym.
8/05/2020

Zachęcamy naszych Czytelników do wypełniania ankiety. Jej autorem jest student Akademii Leona Koźmińskiego na wydziale Zarządzanie i Finanse, zawodowo związany z branżą motoryzacyjną.

 

Zgromadzone w ramach ankiety informacje zostaną wykorzystane do napisania pracy magisterskiej. Badanie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za marketing internetowy w warsztatach samochodowych i dotyczy określenia jego roli oraz skali w funkcjonowaniu warsztatów. Ostatnie cztery pytania dotyczą wpływu pandemii COVID-19 na funkcjonowanie warsztatów (także z punktu widzenia marketingu).

 

Badanie jest całkowicie anonimowe, a jego wypełnienie zajmie Państwu nie więcej niż 12 minut.

 

Ankieta dostępna jest pod linkiem https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdatUBoxtyklGkPBTE7qKOsRnJIMOb-i96_XluYEotpS9M8iQ/viewform

 

Dziękujemy za poświęcony czas!

 

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).