Zachęcamy naszych Czytelników do wypełniania ankiety. Jej autorem jest student Akademii Leona Koźmińskiego na wydziale Zarządzanie i Finanse, zawodowo związany z branżą motoryzacyjną.
Zgromadzone w ramach ankiety informacje zostaną wykorzystane do napisania pracy magisterskiej. Badanie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za marketing internetowy w warsztatach samochodowych i dotyczy określenia jego roli oraz skali w funkcjonowaniu warsztatów. Ostatnie cztery pytania dotyczą wpływu pandemii COVID-19 na funkcjonowanie warsztatów (także z punktu widzenia marketingu).
Badanie jest całkowicie anonimowe, a jego wypełnienie zajmie Państwu nie więcej niż 12 minut.
Ankieta dostępna jest pod linkiem https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdatUBoxtyklGkPBTE7qKOsRnJIMOb-i96_XluYEotpS9M8iQ/viewform
Dziękujemy za poświęcony czas!