Q-Service to wyjątkowa i unikatowa sieć niezależnych warsztatów samochodowych. Od ponad 20 lat pomaga ona zrzeszonym w niej specjalistom docierać i obsługiwać szerokie rzesze klientów, którzy ufają tej marce. Transparentne reguły i wysokie standardy, to jedne z elementów, które sprawiły, że Q-Service obecnie największa tego typu organizacja w Polsce. Warsztaty, które decydują się dołączyć do tej struktury, traktowane są na zasadach partnerskich. Liczne działania marketingowe, programy lojalnościowe, a także dostęp do szerokiej bazy szkoleń, sprawiają, że rozwój warsztaty po przyłączeniu do sieci jest bardzo dynamiczny.
Partnerstwo z marką Castrol stworzyło zupełnie nową jakość na polskim rynku. Pierwszą i najważniejszą zmianą jest wprowadzenie zmodyfikowanej identyfikacji wizualnej. Nowe logo jest ewolucją dotychczasowego emblematu. Połączenie niebieskiego i zielonego z nowoczesnym designem, jasno wskazuje, że od tej pory Q-Service Castrol będzie marką konsumencką, nastawioną na jakość i profesjonalizm.
W ciągu ostatniej dekady nastąpiło w naszym kraju wiele zmian, które miały znaczący wpływ na rynek warsztatów samochodowych. Nasze społeczeństwo staje coraz bardziej zamożne, dzięki czemu cena nie jest już jedynym czynnikiem mającym wpływ na wybór serwisu, chodź nie jest też bez znaczenia. Ogromną rolę zaczęły odgrywać natomiast takie elementy, jak czas napraw, standard warsztatu i obsługi klienta oraz jakość użytych części. Kierowca decydujący się powierzyć warsztatowi serwis swojego pojazdu, gotowy jest zapłacić więcej, jednak musi mieć pewność, że jest dobrze obsłużony. Transparentność w działaniu, to obecnie klucz do tego, aby warsztat mógł odnieść sukces. My pomagamy naszym warsztatom w osiągnięciu tego efektu, np. poprzez audyt usług i standardów obsługi klienta.
Lista korzyści jest bardzo obszerna. Wszystkie warsztaty zrzeszone w naszych sieciach traktujemy na zasadach partnerskich, umiejętnie wsłuchując się w ich potrzeby. To relacja oparta na zaufaniu, doświadczeniu, a także wspólnej i spójnej wizji, dotyczącej rozwoju. Serwisy oznaczone naszymi logami mogą liczyć na m.in. programy inwestycyjne wspierające rozwój i wyposażenie serwisu, pierwszeństwo w otrzymywaniu informacji o nowościach, promocjach, szkoleniach, ofertach, poradach, bezpłatny pakiet oznakowania sieciowego, wzmacniający wiarygodność serwisu oraz wiele innych.
Źródło: Inter Cars