ProfiAuto sponsorem tytularnym RSMP | MOTOFAKTOR

ProfiAuto sponsorem tytularnym RSMP

Do rajdowej rodziny dołączył nowy sponsor tytularny - marka ProfiAuto.

Polski cykl rajdowy w sezonie 2021 będzie oficjalnie nosił nazwę ProfiAuto Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski, w skrócie ProfiAuto RSMP.

Cieszymy się bardzo na tę współpracę i związaną z nią prawdziwie rajdową energię. Wsparcie motorsportu jest spójne ze strategią naszej marki i stanowi logiczne dopełnienie działań promocyjnych ProfiAuto. Przyniesie też bez wątpienia dużo satysfakcji naszym partnerom. Za marką ProfiAuto stoją ludzie, którzy nie tylko pracują w branży motoryzacyjnej, ale są autentycznymi fanami motoryzacji, także „po godzinach”. Sportowa rywalizacja, dynamizm, optymizm to elementy związane z RSMP, z którymi mocno się utożsamiamy.

członek zarządu firmy Moto-Profil, dyrektor marketingu ProfiAuto - Łukasz Kopiec

 

PZM zawarł także umowę z nowym promotorem, którym została firma IQ Marketing Poland, reprezentowana przez znanego z rajdowych tras Łukasza Lewandowskiego. Zadaniem promotora na najbliższy rok będzie rozwinięcie promocji cyklu poprzez pozyskanie nowych partnerów oraz działania skoncentrowane w Internecie i social mediach.

Od wielu lat jestem czynnym zawodnikiem, a przy okazji spędziłem ponad dwie dekady zajmując się zawodowo marketingiem. Zdaję sobie sprawę, że podejmuję się trudnego zadania, ponieważ rajdy samochodowe nie są obecnie najpopularniejszą dyscypliną sportu. To przekłada się z pewnością na trudności w pozyskaniu sponsorów, a jak wiemy jakość i zasięg działań promocyjnych w dużym stopniu zależy od możliwości finansowych. Na całe szczęście rajdy mają wielu wiernych kibiców, a przez ostatnie tygodnie przekonałem się, że w naszym środowisku jest nadal wielu pasjonatów, którzy chętnie wspierają wszelkie inicjatywy. Jestem więc optymistą i myślę, że konsekwencja w działaniu i polityka małych kroków sprawi, że stopniowo rajdy będą docierać do coraz większej grupy odbiorców. Cieszę się, że podjęliśmy współpracę z marką ProfiAuto, bo to ważny krok w promocji RSMP.

- Łukasz Lewandowski

 

Sezon 2021 zapowiada się więc jeszcze bardziej emocjonująco niż krótki sezon 2020.

 

Na trasach powinniśmy zobaczyć mocną stawkę samochodów w topowej kategorii Rally 2 (dawne R5). Swoje starty zapowiedzieli już m.in. Grzegorz Grzyb, Łukasz Kotarba, Marek Nowak, Adrian Chwietczuk oraz powracający po przerwie Zbyszek Gabryś. Kibice liczą również na obecność załogi Orlen Team, czyli Kacpra Wróblewskiego z Kubą Wróblem, a także na Tomka Kasperczyka, Sylwestra Płachytkę, Jarka Kołtuna, Daniela Chwista i Maćka Lubiaka.

 

Wiadomo już, że na trasach ProfiAuto RSMP zobaczymy także zupełnie nowe samochody kategorii Rally 3 i Rally 4. Dla Fiesty Rally 3 będzie to pierwszy sezon rajdowy, ponieważ samochód zaledwie kilka tygodni temu zadebiutował na rajdzie w Finlandii. Niewykluczone, że za kierownicą jednego z nich zobaczymy ubiegłorocznego Mistrza Polski w kategorii aut z napędem na jedną oś – Radka Typę, który, jak sam zdradził, jest bardzo blisko ogłoszenia swoich startów w wyższej klasie niż w ubiegłym sezonie, podobnie zresztą, jak Łukasz Byśkiniewicz, który w wywiadzie dla RSMP TV zasugerował, że także rozważa tę kategorię.

 

Polska „ośka” również zapowiada się emocjonująco. Samochody Rally 4 testowali m.in. Szymon Cieślak, Kamil Bolek, Jakub Brzeziński, Grzegorz Bonder, Jacek Polok, Balbina Gryczyńska i Michał Tochowicz.

 

W nadchodzącym sezonie zawodnicy będą rywalizowali o mistrzowskie laury zarówno na kultowych odcinkach asfaltowych, jak i widowiskowych szutrach. Dwie spośród Siedmiu zaplanowanych rund odbędą się za granicą, na Litwie i Słowacji, a Rajd Polski będzie jednocześnie rundą Mistrzostw Europy. Sezon rozpocznie Rajd Świdnicki Krause już w weekend 24-25 kwietnia. Podczas tego rajdu swoją premierę będzie miał Puchar Debiutanta, nowy format stworzony z myślą o kierowcach, którzy do tej pory mieli doświadczenie w rajdach niższej rangi.

 

Organizatorzy zdają sobie sprawę, że obecna sytuacja pandemiczna jest trudna i może pokrzyżować plany, a przede wszystkim może zmusić do organizacji imprez bez udziału kibiców. Między innymi z tego powodu już od pierwszej rundy kibice będą mogli posłuchać Radia Rajdowego, które na żywo skomentuje wszystko to, co dzieje się na rajdzie.

Źródło: ProfiAuto

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).