Polscy kierowcy chcą lepszego oświetlenia samochodowego | MOTOFAKTOR

Polscy kierowcy chcą lepszego oświetlenia samochodowego

person Adrian Januszkiewicz 6/04/2020

Badanie przeprowadzone wśród polskich kierowców ujawnia duże możliwości promocji i sprzedaży żarówek samochodowych klasy premium dla firm z aftermarketu.

W ramach badania zleconego przez Tungsram zapytano tysiąc polskich kierowców o ich wrażenia z jazdy w ciemności i o to, jak dbają o swoje samochody. Badanie wykazało, że 70% polskich kierowców ma trudność z obserwowaniem drogi przed sobą w nocy, nawet przy włączonych reflektorach. 61% respondentów odczuwa większe zdenerwowanie podczas jazdy w nocy niż w dzień. Ta tendencja jest jeszcze wyraźniejsza wśród kobiet za kierownicą (65%).

 

Dodatkowo badanie wykazało, że 92% kierowców czułoby się pewniej, gdyby reflektory oświetlały większy obszar drogi. 50% badanych stwierdziło, że jest to najważniejsze kryterium przy zakupie nowych żarówek samochodowych. Cena stanowiła priorytet tylko dla 10% respondentów.

Dobra widoczność ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa podczas jazdy zarówno w dzień, jak i w nocy. Badanie pokazuje, że w tej drugiej sytuacji kierowcy woleliby korzystać z jaśniejszych żarówek. Pojawia się tu szansa na znaczne zyski dla podmiotów operujących na rynku wtórnym, które mogłyby zwracać uwagę na wpływ najwyższej jakości akcesoriów na poprawę widoczności. Za przykład mogą posłużyć produkty Tungsram Megalight, które mocniej oświetlają drogę i w ten sposób wzmacniają pewność kierowców podczas prowadzenia samochodu w ciemności. Zbigniew Skoczek dyrektor sprzedaży w Tungsram Automotive w Polsce

 

Żarówki z asortymentu Tungsram Megalight, według zapewnień producenta, dają od 50% do 150% więcej światła niż ich tradycyjne odpowiedniki, co ma sprzyjać zwiększeniu bezpieczeństwa i widoczności w nocy.

 

W Polsce dystrybucją produktów Tungsram na rynek wtórny zajmuje się Autolamp sp. z o.o.

 

Źródło: Tungsram

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).